آوای جنوب

بی نظمی در اردوگاه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا موسوی را به یاسوج کشاند

اصلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا در ماه های اخیر جلسات زیادی را برگزار کرده اند اما هنوز به نتیجه نهایی برای انتخاب فرد مورد نظر خود نرسیده اند

آوای جنوب

گویا پس از برگزاری نشست تهران، سید باقر موسوی که از وضعیت کنونی و بی نظمی به وجود آمده در اردوگاه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا ناراضی بوده، برای کسب رای حداکثری اصلاح طلبان از اردوان ایزدپناه به یاسوج سفر کرده است تا بتواند اجماع بر روی ایزدپناه برای حضور در انتخابات را نهایی کند.
به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آوای جنوب انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد همیشه دارای حساسیت های ویژه خود بوده است و با توجه به این که کمتراز ۵ ماه تا زمان برگزاری انتخابات باقی مانده است، گروه های سیاسی در پی یارگبیری و جمع بندی نهایی برای حضور در انتخابات هستند.

در حوزه بویراحمد و دنا نیز شرایط به همین گونه است و اصلاح طلبان و اصولگرایان به دنبال یافتن بهترین گزینه برای حضور موثر در این عرصا مهم هستند.

اصلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا در ماه های اخیر جلسات زیادی را برگزار کرده اند اما هنوز به نتیجه نهایی برای انتخاب فرد مورد نظر خود نرسیده اند این در حالی است که در روزهای اخیر نشستی با حضور تعدادی از ان ها و سید باقر موسوی از چهره های مطرح این جریان در دو شهرستان سردسیری استان به منظور مشخص کردن گزینه نهایی اصلاح طلبان در انتخابات دوم اسفند برگزار شد.

آن چه که از خروجی این نشست به گوش می رسد اختلاف نظر میان اصلاح طلبان برای انتخاب گزینه نهایی وجود دارد و در حالی که موسوی از ایزدپناه حمایت کرده بود اما دیگران با این نظر مخالفت کرده و حضور افرادی را مانند محمدعلی وکیلی نماینده فعلی تهران را موثرتر از ایزدپناه می دانند.

این در حالی است که موسوی با انتخاب وکیلی به شدت مخالفت کرده است و دلیلی برای حمایت از وی ندانسته است.

گویا پس از برگزاری این نشست سید باقر موسوی که از وضعیت کنونی و بی نظمی به وجود آمده در اردوگاه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا و به خصوص نشست تهران ناراضی بوده، برای کسب رای حداکثری اصلاح طلبان از اردوان ایزدپناه به یاسوج سفر کرده است تا بتواند اجماع بر روی ایزدپناه برای حضور در انتخابات را نهایی کند.

به نظر می رسد اختلاف نظر در اردوگاه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا بیشتر از هر زمان دیگری است و همین مسائل باعث شده است موسوی برای جلب نظر سران این دو شهرستان دیدارهای مختلفی برگزار کند تا شاید بتواند نظر آن ها را برای انتخاب ایزدپناه به عنوان گزینه نهایی قطعی کند اما گویا برخی از اصلاح طلبان گزینه های دیگری همچون قوام فروزان و محمدعلی وکیلی را در نظر دارند و البته افرادی مانند محمد بهرامی که از نگاه اصلاح طلبان به دور مانده است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی گزینه نهایی جریان اصلاحات در شهرستان های بویراحمد و دنا مشخص می شود و این فرد چه کسی خواهد بود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president