آوای جنوب

فیلم/ خادمانی که خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را بالاتر از زیارت می‌دانند

آوای جنوب

خادمان موکب طریق الکربلا که این روزها مشغول خدمت رسانی به زائرانی هستند و با عشق و اشتیاق و با دل و جان به زائران خدمت می‌کنند، خدمت را نوعی ارادت به اباعبدالله حسین (ع) می‌دانند.

فیلم/ خادمانی که خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را بالاتر از زیارت می‌دانند

به گزارش آوای جنوب از گچساران، عشق و ارادت به امام حسین(ع) در کلمات نمی‌گنجد؛ باید خود زائر اربعین حسینی شوی تا حال و هوای این اجتماع بزرگ را از نزدیک لمس کنی.

هرساله پیاده‌روی اربعین حسینی به‌عنوان بزرگترین اجتماع مسلمانان در سراسر جهان مطرح است و در این اجتماع بزرگ پیر و جوان، کودک و نوجوان و حتی نوزاد شیرخواره نیز از کشورهای مختلف در این همایش عظیم حضور دارند.

اربعین سفر دل‌های عاشقانی است که هرساله در ایام اربعین حسینی مسیر نجف تا کربلا را به عشق امام حسین(ع)  با پای پیاده طی می‌کنند.

 در این مسیر سیاه و سفید، زبان و نژاد پیر و جوان  اهمیتی ندارد و همه در کنار هم قدم در جاده عاشقی می‌گذارند تا ادارات خود را به سرور شهیدان ارائه دهند.

در این ایام کسانی هستند که دل در گروی  اباعبدالله حسین (ع) و مشتاق زیارت  و شرکت در همایش بزرگ اربعین حسینی دارند اما آنچه که آنها را از شرکت در پیاده رویی بزرگ اربعین حسینی  بازداشته خدمت رسانی به زائرانی که از نقاط دور و  نزدیک  برای زیارت  امام حسین (ع) از شهرستان گچساران که روزی معبرگاه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده  عبور می‌کنند آماده ارائه خدمات هستند.

 این خادمان این روزها مشغول خدمت رسانی به زائرانی هستند و با عشق و اشتیاق و با دل و جان به زائران خدمت می‌کنند و خدمت را نوعی ارادات به اباعبدالله حسین (ع) می‌دانند.

 موکب طریق الکربلا امسال برای چهارمین سال متوالی در خدمت زائران حسینی  به صورت شبانه روزی  فعالیت دارند.

 مرد، زن، کودک، پیر و جوان همه در کنار هم با هر سمت و مسوولیتی این روزها در  موکب طریق الکربلا گچساران به خدمت رسانی به زائران مشغول هستند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president