آوای جنوب

کشف ۳۲۷ کیلو انواع مخدر در گچساران/انهدام ۱۰ باند مواد مخدر

موسوی با اشاره به این که در برسی مأموران مشخص شد خودروی پراید اسکورت کننده مواد مخدر می باشد افزود

آوای جنوب
گروه استان ها– کهگیلویه و بویراحمد– فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۳ کیلو و ۹۷۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سمند در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی” اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودروهای عبوری محور گچساران به شیراز به یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
وی با اشاره به این که در برسی مأموران مشخص شد خودروی پراید اسکورت کننده مواد مخدر می باشد افزود: مأموران در بازرسی از خودروی سمند ۱۳ کیلو ۹۷۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران،خاطرنشان کرد: رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ موسوی در ادامه افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۷کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که نسبت به سال مشابه۱۵درصد افزایش کشف داشته و در این راستا ۱۰ باند مواد مخدر متلاشی که۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد و ۱۵۰ نفر خرده فروش دستگیر که افزایش ۵۰ درصدی و بیش از ۱۱۰۵۰قرص روانگردان کشف و ۷۳ دستگاه خودرو توقیف گردید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president