آوای جنوب

بازدید دادستان گچساران از کشتارگاه گچساران/افتتاح کشتارگاه دام به زودی+تصاویر

آوای جنوب دادستان گچساران و هیات همراه از کشتارگاه دام گچساران بازدید به عمل آورد و در جریان روند اجرای تعمیر و تجهیز این کشتارگاه قرار گرفتند
آوای جنوب

دادستان گچساران و هیات همراه از کشتارگاه دام گچساران بازدید به عمل آورد و در جریان روند اجرای تعمیر و تجهیز این کشتارگاه قرار گرفتند.

بازدید دادستان گچساران از کشتارگاه گچساران/ افتتاح کشتارگاه دام به زودی

به گزارش آوای جنوب از گچساران، امیرحمزه بازیار به همراه معاونت عمرانی شهر دوگنبدان، رئیس دامپزشکی، محیطزیست، رئیس صنف قصابان و معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران از روند عملیات اجرایی  تعمیر و تجهیزکشتارگاه دام گچساران بازدید به عمل آوردند.

 در حاشیه این بازدید دادستان دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی گچساران و با تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده شهردار دوگنبدان در خدمات رسانی در سطح شهر دوگنبدان اظهار کرد:  ابتدا جا دارد از زحمات مسعود ظفری شهردار دوگنبدان که تاکنون توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف شهری ارائه نماید را تقدیر می‌نمایم.

 وی در ادامه افزود: همچنین از  قصابان این شهر که با سعه صدر و صبر در جهت تعمیر و تجهیر کشتارگاه دام گچساران همکاری لازم را داشته‌اند تشکر می‌کنم.

 دادستان عمومی انقلاب اسلامی گچساران ادامه داد: شهرداری دوگنبدان تا یک آبان ماه سالجاری کشتارگاه دام گچساران را  در اختیار قصابان شهر قرار دهد.

 در ادامه ابوالفتح رحمانی با بیان اینکه کشتارگاه دام گچساران به دلیل تعمیر و تجهیز تعطیل شده بود، گفت: تاکنون بیش از ۹۰درصد عملیات اجرایی تجهیز این کشتارگاه  انجام گرفته است.

 معاون عمران شهری دوگنبدان  با اشاره به تاخیر افتادن افتتاح کشتارگاه دام گچساران عنوان کرد:  یکی از دلایل تاخیر افتتاح این پروژه  پرداخت نشدن معوقات پیمانکار بوده که این امر موجب نشده  کار تعمیر و تجهیز کشتارگاه تعطیل شود.

 رحمانی  خاطرنشان کرد: کشتارگاه دام گچساران به زودی افتتاح و در اختیار قصابان این شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: استفاده بهینه از سیستم‏های به روز  و اجرای زنجیره سرد , از جمله  تجهیز سردخانه‏ به سیستم های به روز نگهداری گوشت و نیز در حرکتی نوین تفکیک گوشت هریکی از قصاب‌ها با برچسب و مهر ویژه ، همچنین مرمت و احیای بافت‌های فرسوده کشتارگاه که طی سالهای گذشته در وضعیت نامناسبی بودند ،به اجرا در آماده است.

رحمانی هدف ما در کشتارگاه شهرستان گچساران در ابتدا تضمین سلامت جانی مردم و ارائه گوشت به صورت کاملا بهداشتی است.

معاون عمران شهری دوگنبدان گفت: سالن کشتارگاه به صورت کامل بهسازی شده و مشکل سرمایش, گرمایش رفع شده و تعمیر سیستم روشنایی، تعمیر درب وپنجره و رنگ آمیزی قسمت اداری و رخکن داخل کشتارگاه و بهسازی سرویس بهداشتی و محوطه سازی , نماسازی را از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت کشتارگاه است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president