آوای جنوب

بی‌توجهی به یادمان شهدای گمنام یاسوج/مکانی رها و بدون حفاظ

به هر دلیل یا سهل‌انگاری و یا نبود اعتبارات که شاید بهانه‌ای بیش نباشد بسیاری از گلزار شهدا و یادمان ها از جمله یادمان شهدای گمنام در تپه نورالشهدای یاسوج وضعیت خوبی ندارند
آوای جنوب

به هر دلیل یا سهل‌انگاری و یا نبود اعتبارات که شاید بهانه‌ای بیش نباشد بسیاری از گلزار شهدا و یادمان ها از جمله یادمان شهدای گمنام در تپه نورالشهدای یاسوج وضعیت خوبی ندارند.

بی‌توجهی به یادمان شهدای گمنام یاسوج/مکانی رها و بدون حفاظ

به گزارش آوای جنوب باز یاسوج گلزار شهدا یکی از مکان‌های معنوی و محلی امن برای پناه بردن به ساحت شهیدان است از این فضاها باید به بهترین شکل جهت خودسازی به خصوص نسل جوان استفاده کرد.

مقام معظم رهبری در هر فرصت و موقعیتی در این مکان‌های معنوی حضور پیدا می‌کند و امام و رهبری در خصوص منزلت شهیدان و گلزار آن‌ها به کرات فرمایشاتی داشته‌اند.

اما به هر دلیل یا سهل‌انگاری و یا نبود اعتبارات که شاید بهانه‌ای بیش نباشد بسیاری از گلزار شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم ساماندهی وضعیت خوبی ندارند.

نمونه‌ای از مزار شهیدان که مورد توجه مسوولان قرار نگرفته یادمان شهیدان گمنان در تپه نورالشهدای یاسوج است که سال‌های سال با همین شکل رها شده و مسؤولان نتوانسته‌اند از این مکان معنوی فرصتی جهت حضور هر چه بیشتر و بهتر مردم و به خصوص جونان ایجاد کنند.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشته‌ای فرستاده و این گونه آورده است که: با سلام لزوم ساماندهی یادمان شهدای گمنام در تپه نور الشهدای یاسوج. متاسفانه به دلیل بی‌توجهی به وضعیت یادمان شهدهای گمنام در یاسوج باعث شده که در شب محل یادمان به محل تجمع حیوانات ولگرد تبدیل شده است.

با توجه به این که این زیارتگاه محل برگزاری دعا و نماز می‌باشد لازم است نسبت به محوطه سازی و فنس‌کشی اطراف یادمان اقدام لازم صورت گیرد تا از ورود حیوانات ولگرد جلوگیری به عمل آید.

این معضل یکی از ده‌ها مشکل و کمبودهایی است که در این مکان وجود دارد مکانی که در صورت ایجاد بسترهای لازم به دلیل واقع شدن در یکی از بهترین نقاط شهر ظرفیت استقبال از خیل عظیم جوانان و سایر اقشار مردمی و عاشقان خط سرخ ایثار و شهات را داراست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president