آوای جنوب

علت عدم‌پخش زنده تلویزیونی مسابقات فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد چیست/در پشت پرده چه خبر است

پخش زنده فوتبال همیشه با آمارهای شگفت انگیزی روبرو بوده و هست مثلاًدر مکزیک هنگامی که مسابقه ی تیم ملی این کشور از شبکه های تلویزیونی پخش می شود در صد جرم و جنایت بین ۶۰ تا ۸۰ در صد کاهش می یابد و

آوای جنوب
از مسئولین مربوطه می خواهیم که هر چه سریعتر مشکل پخش زنده مسابقات فوتبال را پیگیری کنند و در صورت امکان جوابگوی خیل عظیمی از علاقمندان به این ورزش پر مهیج باشند.

به گزارش آوای جنوب؛فوتبال ورزش بسیار مهیجی است که گاها نزدیک به میلیون ها نفر را در خانه و محل کار مجذوب خود می کند و بارهای بار شاهد شکستن رکورد پر طرفدار ترین برنامه تلویزیونی در هنگام پخش یک مسابقه فوتبال در صدا و سیما بودیم ،و خواهیم بود.
پخش زنده فوتبال همیشه با آمارهای شگفت انگیزی روبرو بوده و هست مثلاًدر مکزیک هنگامی که مسابقه ی تیم ملی این کشور از شبکه های تلویزیونی پخش می شود در صد جرم و جنایت بین ۶۰ تا ۸۰ در صد کاهش می یابد و یا مثال های دیگر که خود قدرت شگفت انگیز این ورزش مهیج را بیش از پیش نشان می دهد.

در کشور عزیزمان ایران هم دیدن فوتبال های ایرانی و اروپایی تقریبا جزء برنامه های روتین پیشکسوتان و جوانان و علاقمندان این ورزش مهیج می باشد و علاقه مندان خاص و بی شمار خود را دارد که تا پاسی از شب پای پخش زنده این مسابقات می نشینند.

اما در این چند هفته ی اخیر گیرنده های خانگی بعضی مراکز استان ها و شهرستان ها در هنگام پخش زنده فوتبال دچار اختلال می شوند و علاقمندان این فرصت را از دست می دهند که بازی تیم های محبوب خود را طریق شبکه ورزش مشاهده کنند.

یکی از همین مراکز شهرستان هایی که دچار این اختلال می شود ،مرکز شهرستان کهگیلویه می باشد که علاقمندان بیشماری را در خود جای داده و هر شب در موقع پخش زنده مسابقات فوتبال از شبکه ورزش به یک باره از دیدن بازی تیم های مورد علاقه خود محروم می شوند .
علاقه مندانی که برای رساندن صدای اعتراض خود به گوش مسئولین مربوطه دست به دامان رسانه های محلی شدند.
جوانانی که با وجود مشکلات زیادی که دارند هر شب موقع پخش زنده فوتبال مشکلاتشان را حداقل برای نود دقیقه که شده فراموش می کردن اما این دلخوشی آنها چند وقتی از انها گرفته شده.

حال سوال اینجاست در پشت پرده چه خبر است؟
چطور در شصت کیلومتری شهرستان کهگیلویه (بهبهان) شاهد همچین مشکلی نیستیم و انگار این مشکل مختص استان ما و چند استان دیگر می باشد؟
از مسئولین مربوطه می خواهیم که هر چه سریعتر این مشکل را پیگیری کنند و در صورت امکان جوابگوی خیل عظیمی از علاقمندان به این ورزش پر مهیج باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. عاشق فوتبال گفت:

    این مشکل برای سومین بار هست رخ می دهد،فقط در شهرهای کوچک ایران که صداشون به هبچ جا نمیرسه این اتفاق میفته،کافیه فقط فقط یه بازی در تهران پخش نشود ببینین مردم چه میکنن….

  2. رضا گفت:

    واقعاً که. سال گذشته هم این مشکل بوجود اومد..!!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president