آوای جنوب

یادواره ۱۵ شهید روستای اسلام آباد گچساران برگزار شد/ تصاویر

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه همواره بایستی قدردان شهدا باشیم، گفت: شهداء با شهادت خود سهم خود را در استقرار امنیت در جامعه اسلامی ایفا کردند و امروز وظیفه تک تک آحاد جامعه است.

آوای جنوب:

به گزارش  آوای جنوب از گچساران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره ۱۵ شهید گلگون کفن روستای اسلام آباد گچساران برگزار شد.

  در این مراسم سعادت الله عزیزی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس درس دلدادگی و عاشورا بود.
جانشین ناحیه مقاومت گچساران با بیان اینکه امروز خون شهدا مایه عزت ایران اسلامی است، گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا، عمل به وصایای آنها  و انتقال آن به نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه بایستی قدردان خون شهدا باشیم، افزود: امنیت، آزادگی، عزت  و آسایش امروز موجود در کشور همگی مرهون رشادت‌های  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

عزیزی  افزود: هدف رزمندگان در دفاع مقدس شهادت بوده است بلکه آنان جنگیدند تا امروز ما در آسایش باشیم چراکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند به روحیه خود باوری در جامعه است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه شهدا رمز تقرب به خدا را در خود دیده و پا در عرصه‌های مبارزه با دشمن گذاشتند، ابراز کرد: شهدا عاشق شهادت بودند که خداوند آنان را در این مسیر یاری کرده است بلکه حقیقت توحید در نبردهای شهدا نهفته است.

وی خاطرنشان کرد: شهداء با شهادت خود سهم خود را در استقرار امنیت در جامعه اسلامی ایفا کردند و اکنون وظیفه تک تک آحاد جامعه است که در این راستا بکوشیم و با ادامه دادن راه شهیدان و پیروی از ولایت فقیه سهم خود را ایفا کنیم.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president