آوای جنوب

برنامه‌های وزیر نیرو در سفر به کهگیلویه/از افتتاح طرح آبرسانی تا کلنگ‌زنی ایستگاه برق در گفتگو با عدل هاشمی

آوای جنوب افتتاح طرح‌های آبرسانی و کلنگ‌زنی ایستگاه فوق توزیع برق از جمله برنامه‌های وزیر نیرو در سفر به کهگیلویه است

آوای جنوب
افتتاح طرح‌های آبرسانی و کلنگ‌زنی ایستگاه فوق توزیع برق از جمله برنامه‌های وزیر نیرو در سفر به کهگیلویه است.

عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در کهگیلویه از سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: بخش مهمی از برنامه‌های وزیر در این سفر به شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ اختصاص دارد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو صبح پنج‌شنبه به منظور افتتاح، کلنگ‌زنی و بازدید از چند پروژه وارد استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشترین حجم اعتبارات اختصاص یافته مربوط به شهرستان‌های حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است که جا دارد از حسن توجه وزیر محترم نیرو، مجموعه معاونین تخصصی، تلاش و پیگیری استاندار، مجموعه مدیران کل آبفا و برق در استان و مدیران شهرستان‌های ۴ گانه، کارفرمایان و تمامی عوامل اجرایی، مشاوره و نظارتی پروژه‌ها قدردانی کنم.

هاشمی‌پور گفت: طرح آبرسانی به ۴۰ روستای حومه شرقی دهدشت با حضور دکتر اردکانیان افتتاح می‌شود.

وی اشاره به پروژه‌های پیش بینی شده، در دست اقدام و آماده افتتاح در بخش‌های آب شرب، کشاورزی، صنعتی، سد سازی و ایستگاه‌های برق و نیرو اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث ایستگاه فوق توزیع برق بهمئی کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: بازدید هوایی از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی از سد کوثر از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو است.

وی ادامه داد: وزیر و هیأت همراه از آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق، لنده و روستاهای در مسیر، طرح آبرسانی کشاورزی به اراضی سوق، چنگلوا و دهدشت غربی و نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی سیکل ترکیبی پادوک دهدشت به صورت هوایی بازدید می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های وزیر در چرام گفت: افتتاح پست ۱۳۲ کیلو ولت شهرستان چرام و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب شرب شهر سرفاریاب پروژه‌های افتتاحی در این شهرستان است.

هاشمی‌پور اضافه کرد: بازدید از سد آبریز و آغاز عملیات اجرایی جاده دسترسی به تاج سد و کمپ کارفرما از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی گفت: تخصیص اعتبار برای تسریع در آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا از رودخانه گندمکار و تکمیل سد سرپری در کهگیلویه از مطالبات مردم حوزه انتخابیه است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president