آوای جنوب

عملکرد خوب شهرداری دوگنبدان در پاسخگویی به ارباب رجوع

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:شهرداری دوگنبدان در امر پاسخگویی به ارباب رجوع و رفع مشکلات نسبت به سایر دستگاه‌ها عملکرد خوبی داشته است
آوای جنوب

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:شهرداری دوگنبدان در امر پاسخگویی به ارباب رجوع و رفع مشکلات نسبت به سایر دستگاه‌ها عملکرد خوبی داشته استحضار.

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون و حراست فرمانداری گچساران از میز خدمت  و ملاقات عمومی شهرداری دوگنبدان  به صورت سرزده بازدید به عمل آوردند.

محمود مومن‌نسب در بازدید از میز خدمت شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: موضوع پاسخ‌گویی به ارباب رجوع یکی از موضوعات سلامت اداری، منشور حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع به صورت ویژه به آن اشاره شده است.

 وی افزود: تکریم ارباب رجوع در مقاطع مختلف از سوی مقام معظم رهبری و ریاست جمهور و سایر مسوولان در امر پاسخگویی و برنامه‌ریزی برای پاسخ دهی شفاف مستمر به مردم در زمینه خواسته‌ها و سوالات مورد تاکید قرار گرفته است.

این مسوول با بیان اینکه افرادی که در میز خدمت ادارت به کار گرفته می‌شوند وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را برعهده دارند و باید از افرادی با تجربه در این میز استفاده شود تا از تمام شرح وظایف اداره مطلع بوده و اشراف کامل داشته باشند گفت: این مسئله از اتلاف وقت مردم در ادارات جلوگیری می‌کند.

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدیدی که از میز خدمت شهرداری دوگنبدان صورت گرفت، افزود، تعداد زیادی از شهروندان به شهرداری دوگنبدان رجوع کرده و هر کدام درخواست‌های خود را مطرح کرده‌اند.

 وی ابراز کرد: خوشبختانه شهرداری دوگنبدان در امر پاسخگویی به ارباب رجوع  و رفع مشکلات نسبت به سایر دستگاه‌ها عملکرد خوبی داشته است.

مومن‌نسب با اشاره به اینکه بازرسی استانداری دستگاه نظارتی است که فقط اجرای این طرح را ارزیابی می‌کند، ابراز کرد: شهرداری  دوگنبدان براساس قانون و با رعایت حقوق متقابل دستگاه و شهروند نسبت به پاسخ‌گویی  مراجعینعملکرد خوبی داشته است.

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه این رویه‌ای که هم در سطح استان و هم در سطح شهرستان‌ها اخیرا  استانداری  به پاسخ گویی به ارباب رجوع تاکید فراوان داشته است.

وی با بیان اینکه استاندار پاسخ‌گویی به ارباب رجوع را تاکید و در دستور کاری خود قرار داده است، گفت، وظیفه است که همه مسوولان شهرستان در رده‌های مختلف موضوع ملاقات عمومی و میز خدمت را ساماندهی کنند تا مراجعین با دسترسی راحت بتوانند مسائل و مشکلات خودشان را مطرح کنند.
مومن نسب با اشاره به ملاقات عمومی شهروندان با شهردار دوگنبدان اذعان کرد:  خوشبختانه در این دیدارها زمینه رضایت بسیاری از شهروندان را فراهم کرده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود که همه مدیران در سطح استان بر امر ملاقات عمومی و میز خدمت نظارت داشته باشند و برخی از مدیران نباید از پاسخ گویی گریزان باشد.

وی افزود:  مسوولان بایستی پاسخگویی و پاسخ دهی را  به عنوان یک منشور واقعی و عینی در تقویم زمانی خود قرار دهند.
مومن‌نسب عنوان کرد: حداقل کاری که می‌توانیم برای شهروندان انجام دهیم همین پاسخگویی به سوالات، نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و درخواست‌های آنان پاسخگو باشیم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president