آوای جنوب

دولت فریاد محرومیت کهگیلویه و بویراحمد را شنید/آن همه هیاهو برای هیچ!

آوای جنوب باید از یک سو خوشحال بود و از سوی دیگر افسوس خورد با آن همه سر و صدایی که آقایان در گرفتن اعتبارات به پا می‌کردند اوضاعمان به قدری نامطلوب بود که صدای محرومیتمان را هیئت دولت بالاخره شنید

آوای جنوب
باید از یک سو خوشحال بود و از سوی دیگر افسوس خورد با آن همه سر و صدایی که آقایان در گرفتن اعتبارات به پا می‌کردند اوضاعمان به قدری نامطلوب بود که صدای محرومیتمان را هیئت دولت بالاخره شنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی‌مراد کاظمپور فعال رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد و مدیرمسئول آوای جنوب طی یادداشتی آورده است: امروز پیامی از سوی بالاترین مقام اجرایی استان از سوی رئیس جمهور به مردم استان داده شد.

در متن این پیام آمده است؛ دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکلات کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستور ویژه رییس جمهور در نشست هیات دولت مبنی بر سفرهای دوره ای اعضای هیات دولت و وزرا به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

با پیگیری های مستمر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تاکید رئیس جمهور، وزرا و اعضای هیئت دولت با هدف بررسی مسائل و مشکلات استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین بازگشایی مدارس استان از دستور ویژه رئیس جمهور در نشست روز چهارشنبه بیست و هفتم شهریور ماه در هیات دولت مبنی بر سفرهای دوره ای اعضای هیات دولت و وزرا به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و‌ گفت که بر اساس این دستور ویژه مقرر شد اعضای هیات دولت با هدف بررسی مشکلات، نیازمندی‌ها و مطالبات به این استان سفر می‌کنند.

طبق گفته حسین کلانتری وزرا پس از سفر به استان و بررسی مشکلات و مسائل استان گزارشی به هیات دولت جهت رفع موانع توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد ارائه خواهند داد.

بر اساس این دستور ویژه دفتر رییس جمهور، دفتر معاون اول رییس جمهور و دبیر هیات دولت مسئولیت پیگیری را بر عهده دارند.

کلانتری گفته که این دستور فقط و فقط ویژه استان ما در هیئت دولت مصوب شده است حال کافی است فقط کمی عمقی به سخنان استاندار دقت کرد و دریافت که کجای کار هستیم.

در جای خود پس از کمی تامل باید افسوس خورد که استان محروم کهگیلویه و بویراحمد آنقدر محروم است که در هیئت دولت مصوبه اختصاصی می‌گیرد.

باید خسته نباشید گفت به نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد که نتیجه زحماتشان آنقدر خوب بوده که اکنون استانی غنی از هر نظر اما محروم و دارای هزاران مشکل هستیم.

باید از یک سو خوشحال بود و از سوی دیگر افسوس خورد با آن همه سر و صدایی که آقایان در گرفتن اعتبارات به پا می‌کردند و می‌کنند اوضاعمان به قدری نامطلوب بود که صدای محرومیتمان را هیئت دولت بالاخره شنید.

باید نشست و نگریست و تامل کرد که نمایندگان و مدیران ما کجای کار هستند چرا با این همه سر و صدایی که به پا می‌کنیم اوضاعمان به اینجا کشیده شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president