آوای جنوب

تصادف مرگبار در کمربندی یاسوج/۳ سرنشین پراید در آتش سوختند+تصاویر

آوای جنوب بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو و پژو در کمربندی یاسوج سه نفر از سرنشینان پراید در آتش سوختند
آوای جنوب

بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو و پژو در کمربندی یاسوج سه نفر از سرنشینان پراید در آتش سوختند.

تصادف مرگبار در کمربندی یاسوج/3 سرنشین پراید در آتش سوختند

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، تصادف در کمربندی یاسوج سه نفر را به کام مرگ فرستاد.

در این تصادف که بر اثر برخورد دو دستگاه سواری پراید و پژو رخ داد متأسفانه پس از آتش‌سوزی خودروی پراید سه نفر از سرنشینان این خودرو در آتش سوختند و دو نفر از سرنشینان پژو مصدوم شدند.

رییس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این تصادف اظهار داشت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری در کمربندی یاسوج سه نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

 ویسی‌پور اظهار کرد: ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز، یک فقره تصادف بین  یکدستگاه خودروی پراید و یکدستگاه خودروی ۲۰۶  در محور کمربندی یاسوج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند، افزود: متاسفانه در اثر برخورد این دو دستگاه خودروی سواری، خودروی پراید دچار آتش سوزی شد که یک نفر از سرنشینان این خودرو توسط مردم نجات یافت ولی سه نفر دیگر از سرنشینان خودروی پراید در آتش سوختند و دو نفر سرنشین خودروی ۲۰۶ نیز بصورت سطحی مصدوم که به مراکز درمانی یاسوج  منتقل شدند.

 ویسی‌پور با بیان اینکه علت این حادثه مرگبار توسط کارشناسان پلیس راه خستگی و خواب آلودگی از ناحیه راننده پراید اعلام شد از رانندگان خواست به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند و حتما دقایقی را به استراحت پرداخته و سپس به حرکت خود ادامه دهند تا این چنین حوادث ناگواری روی ندهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president