آوای جنوب

در اتاق فکر تاجگردون چه خبر است/عضو اصلی اتاق فکر تاجگردون: اگر این سری وارد انتخابات شوم قطعا به جهت منافع شهرم از یک شخصیت و فکر حمایت خواهم کرد

اما این فعال اجتماعی این روزها نقدهایی به عملکرد تاجگردون داشته است

آوای جنوب؛

بی تردید همگان می دانند حمید بخشایی عضو سابق شورای شهر دوگنبدان و یکی از چهره های فعال اجتماعی گچساران به شمار می رود.
بخشایی که در انتخابات گذشته تاجگردون را همراهی کرده است و در اتاق فکر او نیز حضور داشته است.

اما این فعال اجتماعی این روزها نقدهایی به عملکرد تاجگردون داشته است.
بایددیدآیاحمیدبخشایی عضوبرجسته وبرنامه ریز ستاد انتخاباتی دکترتاجگردون در دور گذشته اینباربااستفاده ازقوه تعقل خودبازهم حامی تاجگردون خواهدبودیابایک دگردیسی سیاسی واجتماعی،حامی زینل زاده خواهد شد.
.بخشایی مهره ی اثرگذارِ شوراهای پیشین وراس اتاق فکرتاجگردون این روزهانیزحال وهوای دیگر در سر دارد.
باید دید از بین زینل زاده و تاجگردون کدام یک در جذب حمید بخشایی موفق تر عمل خواهند کرد و از او در اتاق فکرشان استفاده می کنند.
حمید بخشایی در پاسخ به سوال آوای جنوب که بالاخره شما حامی جناح چپ هستید یا راست و با وجود گفتمان شما مواضع تان برای مردم روشن نیست اظهار داشت: شخصیتها هستند که به جناح قالب می‌دهند.
وی ادامه داد: الگویی را در جناح پیدا نمیکنم واگر این سری وارد انتخابات شوم قطعا به جهت منافع شهرم از یک شخصیت و فکر حمایت خواهم کرد.
بخشایی خاطرنشان کرد: خیلی افراد برای دیده شدن خودشان را به جناح خاصی سنجاق میکنند و با این حربه بوده که قبیله وطبقه نان خورها پیدا شده است در تمام نظامها حکومتها این طبقه و قبیله پنهان و سود جو همیشه وجود داشته ودر زمان آقای نماینده هم این قاعده لطف برای این قبیله وجود دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president