آوای جنوب

شهدا شاهد اعمال ما هستند/ تبیین شخصیت امام در چهل سالگی انقلاب

مسئول گردان تخریب لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع ) قم گفت: شهدا شاهد اعمال ما هستند و این ما هستیم که امروز سر کلاس درس شهدا نشسته‌ایم.

آوای جنوب:

مسئول گردان تخریب لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع ) قم گفت: شهدا شاهد اعمال ما هستند و این ما هستیم که امروز سر کلاس درس شهدا نشسته‌ایم.

شهدا شاهد اعمال ما هستند/ تبیین شخصیت امام در چهل سالگی انقلاب

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، امشب مراسم  شبی با شهدا در مسجدشهیدان گچساران  با حضور سردار حاج حسین کاجی، فرمانده سپاه مقاومت بسیج شهرستان و دیگر اقشار مردم در مسجد شهیدان  این شهرستان برگزار شد.

 در این نشست  کاجی با بیان اینکه یکی از خصوصیات شهرستان گچساران که همه با یک مشترک است این است که همه عاشق امام بودند، اظهار کرد:  امروز ما وظیفه سنگینی بر عهده داریم و آن این است که به وصیت شهدا عمل کنیم که همانا راه نجات است.

وی با اشاره به اینکه این امام بود که شهدا اینگونه عاشقش بودند،گفت: امروز در چهل سالگی انقلاب باید تبین شود که امام خمینی چه شخصیتی بوده است.

این راوی دوران دفاع مقدس  ابراز کرد: فرق امام با تمام رهبران دنیا در این بود که ۱۱۶ سال پیش در کاخ به دنیا آمد اما وقتی از این دنیا رفت در خانه‌ای استیجاری بود.

 کاجی با اشاره به اینکه امام از پنج سالگی به مکتب رفت و در هفت سالگی حافظ قرآن می‌شود، عنوان کرد: امام در هشت سالگی زبان فرانسه را آموخت و جالب است بدانید او هنرمندی نقاش بود که در سن کم با امکانات کم مجلسی را کشیده بود که به توپ بسته شده بود.

 وی با بیان اینکه امام در ۹ سالگی شعر انقلابی گفت، ابراز کرد: ایشان در پنج  سالگی پدرشان به درجه شهادت رساندند و چنین شخصیتی کاخ دنیا و معادلات دنیا را به هم ریخت.

 کاجی افزود: سادگی امام بود که  موجب شد باکری‌ها و زینل‌الدین و همت‌ها به وجود بیایند.

این روایتگر تفحص اذعان کرد: امام گفت شاه باید برود رفت، ایشان  گفتند صدام و این‌گونه می شود و همان شد و  ایشان بیان داشتند شوروی تجزیه می‌شود و شد امروز گفتمان امام در سراسر دنیا ریشه زده است و این همان بیداری اسلامی است.

کاجی اظهار کرد:  اکنون باید مشاهده می‌کنیم آن فرمول امام چه بوده است و باید گفت که امام  راحل بیان داشت، ما هر چه داریم از محرم و صفر است.

وی تصریح کرد: امشب دور هم جمع شده‌ایم از شهدا بگوییم و ما هنوز شهدا را نشناخته‌ایم.

 کاجی عنوان کرد: برادر شهید طهرانی مقدم نقل می‌کند که برادرش را در خواب می‌بیند و به او می گوید خوب نیست به ما سری بزنید که شهید طهرانی مقدم در خواب به او می‌گوید ما اینقدر کار داریم که وقت نداریم.

 وی با بیان اینکه اعتقاد ما می‌گوید در زدن پهباد آمریکایی دست شهدا حضور داشته است، گفت:  شهدا شاهد اعمال ما هستند و این ما هستیم که امروز سر کلاس درس شهدا نشسته‌ایم.

کاجی خاطرنشان کرد: یادمان نرود که محرم ماه قرآن و نماز خواندن است و ما نباید این را فراموش کنیم.

وی افزود: راه قدس از کربلا می‌گذرد و راه کربلا نیز از شهدا می‌گذرد و ما نیز باید سعی کنیم به وصیت شهدا عمل کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president