آوای جنوب

تاکید فرمانده سپاه گچساران بر استفاده از اشعار مناسب در عزاداری‌ محرم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: در اشعار محلی که خوانده می‌شود متاسفانه تصویر اهل بیت خیلی خوب ارائه داده نمی‌شود که نیاز دارد که در این زمینه یک کنترل صورت گیرد.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری با حضور فرماندار و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست سید علی اصغر نورایی‌نسب  با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهیدان دولت که به دست منافقان کور دل به درجه شهادت نائل شدند، اظهار کرد: در هفته دولت قرار گرفته‌ایم که به همین مناسبت پروژ‌ه‌های  بسیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در این هفته اقدامی تاثیرگذار در جامعه است، گفت: در این ایام برگزاری نشست‌های مردمی در روستاها و در مساجد  تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در ادامه افزود: در هفته امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته که همکاری دستگاه‌های اجرایی را  می‌طلبد.

 نورایی نسب  با بیان اینکه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، کمکاری، بی‌نظمی، کم توجهی به نماز و عدم تکریم ارباب رجوع  در ادارات کارهایی صورت گرفته است، گفت: امروزه موضوع حجاب و عفاف  از اهمیت خاصی برخوردار است که می‌طلبد در این زمینه ادارات پیش قدم باشند.

 وی ادامه داد: در سطح بازار اگر متصدیان حجاب خود را رعایت کنند این پیام را به آحاد مردم خواهند داد که خط مقدم نظام جمهوری اسلامی حجاب است.

نورایی‌نسب در ادامه با اشاره به ایام ماه محرم گفت: در ایام ماه محرم بحث اشعاری است که توسط نوحه‌سرایان ما خوانده می‌شود که می‌طلبد مسوولان مربوطه در این زمینه یک بازنگری صورت دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه متاسفانه در نوحه ‌های امروزی از شجاعت و دلیری ائمه و اهل بیت  نوحه‌سرای نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در اشعار محلی که خوانده می‌شود متاسفانه تصویر اهل بیت خیلی خوب ارائه داده  نمی‌شود که نیاز دارد که در این زمینه یک کنترل صورت بگیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president