آوای جنوب

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون فداکاری و رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان است

امام جمعه گچساران گفت: عزت واقتدار ایران اسلامی مرهون همین فداکاری و رشادت های شهداء،جانبازان و آزادگان است.

آوای جنوب:

امام جمعه گچساران گفت: عزت واقتدار ایران اسلامی مرهون همین فداکاری و رشادت های شهداء،جانبازان و آزادگان است.

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون فداکاری و رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان است

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، همایش گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد.

 در این آیین حجت الاسلام سید امین الله حجازی ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: ائمه اطهار (ع) به عنوان خلیفه الله در عالم هستی هستند و وظیفه داریم که اطاعت و تبعیت محض کنیم چرا که پیروی از سبک زندگی ائمه معصومین (ع) راه درست زندگی کردن است.

وی در ادامه با اشاره به ارتحال آیت الله آمیراحمد تقوی،افزود: جا دارد مجدد ارتحال این عالم ربانی را به مومنین و مومنات خاصه مردم متدین و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌کنم و ان شاءالله توفیق دهد که راه ایشان را که راه ائمه (ع) را فراموش نکنیم.

حجازی با بیان اینکه بایستی مواظب بود که هیچ‌گاه نبایدبه غیر از خداوند کرنش و بندگی کرد، بیان کرد:آزادگان سرفراز ما این همه سختی‌ها و رنج ها را تحمل کردند اما ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف مقدس خود عدول نکردند.

امام جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: آزادگان سرافراز با رشادت و دلیری در دوران دفاع مقدس و با صبر و استقامت بی بدیل در دوران اسارت، دنیا را بهت زده کردند و در میدان عمل زیباترین تابلو ایثار و فداکاری را ترسیم کردند.

وی افزود: امروز سید حسن نصرالله، آمریکا و اسرائیل را تهدید کرد و گفت اگر کسی خواست نسبت به ایران تعرضی داشته باشد تمام خاورمیانه را آتش می‌کشانیم و آن موقع اسرائیل وجود نخواهد داست و هیچ ردپای از آمریکا در این منطقه باقی نخواهد ماند و ما جبهه مقدم مقاومت اسلامی هستیم و فرماندهی کل هم ایران اسلامی است.

حجازی اذعان کرد: عزت واقتدار ایران اسلامی مرهون همین فداکاری و رشادت های شهداء،جانبازان و آزادگان است؛فرزندان این ملت بزرگ شجاعانه برای دفاع از دین ،اسلام و وطن رفتند و امروز پیام مهم خون شهداء، استقلال کشور و سربلندی نظام و ستیز با استکبار است.

در این همایش خاطره گویی یکی از آزادگان(فرامرز صالحی) از دوران اسارت و نیز رونمایی از کتاب خاطرات دوران اسارت(علی محمد بیات فر) بخش دیگری از این مراسم بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president