آوای جنوب

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:مرحوم تقوی مقدم به عنوان منشاء خدمات و برکاتی برای حوزه های مختلف و منطقه بودند

آوای جنوب در پی درگذشت عالم ربانی و مجاهد آمیراحمد تقوی مقدم ، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ،پیام تسلیتی صادر نمودند

آوای جنوب
در پی درگذشت عالم ربانی و مجاهد آمیراحمد تقوی مقدم ، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ،پیام تسلیتی صادر نمودند.

به گزارش آوای جنوب حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در این پیام از مرحوم تقوی مقدم به عنوان منشاء خدمات و برکاتی برای حوزه های مختلف و منطقه یاد کردند.

متن پیام

انا لله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء .

خبر ارتحال فقیه عالی قدر مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب حاج آقا «آمیراحمد تقوی مقدم»(طاب ثرات) که منشاء خدمات و برکاتی برای حوزه های مختلف اجتماع و منطقه بودند موجب تألم و تأثر عمیق جامعه ی انقلابی، شهید پرور و محب اهل بیت استان کهگیلویه و بویراحمد و بلکه خارج از استان گردید.

آن فقید سعید در طول مبارزاتی که بر علیه حکومت ظلم و جبر طاغوت داشت پس از انقلاب و در سال های دفاع مقدس در لباس بسیجی در جبهه های جنگ در کنار رزمندگان حضور می یافت و علاوه بر وظیفه ی طلبگی خویش ، از نظام و کشور اسلامی به دفاع پرداخت.

اینجانب صمیمانه این ضایعه ی مؤلمه را به محضر حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفدا، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه ،بیت شریف آن بزرگوار و همه ی ارادتمندان آن عزیز فقید تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند منان شادی روح آن مرحوم را در کنار جدش رسول الله (ص) و صبر و سلامت را برای خانواده ی داغدارش مسألت می نمایم.

غلامرضا مزارعی

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president