آوای جنوب

اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد و حلقه ی انحصاری که هر روز تنگ تر می شود !/ شورای خوش خط و خال انحصار در توهم می غلطد

آوای جنوب جوانان انقلابی استان به هوش باشید! دوباره هم لیست اعضای شورای نیروهای انقلاب در پستوی سیاسی سیاست بازان بسته شددر این یادداشت آمده است

به گزارش آوای جنوب کهگیلویه و بویراحمد ، این روزها جبهه اصولگرایی در کهگیلویه و بویراحمد به شدت به هم ریخته و متشنج است . برگزاری جلسات و خروجی این جلسات سریعا با واکنش های تند دیگر اصولگرایان مواجه می شود . نکته مهم در این جلسات حضور تعدادی خاص از اصولگرایان بدون حضور برخی دیگر از این طیف است ! عدم حضور برخی اصولگرایان در این نشست ها باعث عدم مقبولیت تصمیمات شده است و هر روز بر تنش ها افزوده می شود! در جدیدترین نشست اصولگرایان ، اعضای شورای نیروهای انقلاب اسلامی در استان معرفی شدند که از همان لحظه اعلام مورد نقد دیگر اصولگرایان قرار گرفته است.
زریر حجتی در یادداشتی با عنوان شورای خوش خط و خال انحصار در توهم می غلطد؛ جوانان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران به هوش!! به عنوان یکی از فعالان رسانه ای ، از این تصمیم انتقاد کرده است.
در این یادداشت آمده است:
جوانان انقلابی استان به هوش باشید! دوباره هم لیست اعضای شورای نیروهای انقلاب در پستوی سیاسی سیاست بازان بسته شد!
زخم انحصار، فراتر از حلقه بحران زای مرکز استان است و به کهگیلویه و گچساران با همه ظرفیت های انکار ناپذیرِ سرمایه های اجتماعی در گستره اقماری آن نیز سرایت کرده است!
درد را از هر طرف بخوانیم درد است! نمایندگان سابق و کاندیداهای مطرح انقلابی به محوریت شخصیت های بنام کهگیلویه و گچساران نیز سهمیه ای در این لیست ندارندر

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president