آوای جنوب

رئیس دادگستری گچساران: اولویت اصلی دستگاه قضا مشارکت حداکثری در انتخابات سال‌جاری همراه با امنیت/ خبرنگاران در درج مطالب دقت کنند

رئیس دادگستری شهرستان گچساران گفت: اولویت اصلی دستگاه قضا مشارکت حداکثری و صحت و سلامت برگزاری انتخابات در سالجاری است

آوای جنوب
رئیس دادگستری شهرستان گچساران گفت: اولویت اصلی دستگاه قضا مشارکت حداکثری و صحت و سلامت برگزاری انتخابات در سالجاری است.

به گزارش آوای جنوب در گچساران مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به همت دادگستری و نیروی انتظامی گچساران برگزار شد.

در این نشست رضا غریب‌پور با بیان اینکه حرفه خبرنگاری همانند قضاوت و نیروی انتظامی بسیار حساس و سخت است، اظهار کرد: در فضایی که بایستی به صراحت نظر داده شود و جامعه امروز جامعه‌ای است که به نحوی دوست دارند از آن تعریف شود، به این جهت کار خبرنگاری سخت است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سالجاری و با توجه به برگزاری نشست‌هایی که با رئیس قوه قضائیه برگزار شده و خواهد شد، گفت: بنا و سیاست دستگاه قضا این است که فضا برای درج اخبار باز شود.

رئیس دادگستری گچساران ادامه داد: خبرنگاران در درج و نقل مطالب همان‌گونه که بیان شده مطالبات را به نحو احسن و با دقت درج شود تا تاثیری بیشتری داشته و حرمت افراد حفظ شود.

غریب پور با بیان اینکه سعی شود با آبروی اشخاص با انتشار مطلبی لطمه به آبروی آن فرد به وجود نیاید، تصریح کرد: دستگاه قضا در حمایت از کاندیدا انتخاباتی و یا جناح‌ها بی‌طرف است.

وی با بیان اینکه وظایف دستگاه قضا رسیدگی به جرائم از جمله جرائم انتخابات است، خاطرنشان کرد: اولویت اصلی مشارکت حداکثری در انتخابات و صحت و سلامت برگزاری انتخابات است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president