آوای جنوب

فرمانده نیروی انتظامی گچساران: امنیت انتخابات با حضور حداکثری از اولویت نیروی انتظامی/ خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسوولان

فرمانده نیروی انتظامی گچساران: امنیت انتخابات با حضور حداکثری از اولویت نیروی انتظامی/ خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسوولان

آوای جنوب
فرمانده انتظامی گچساران بیان اینکه نیروی انتظامی وابسته به هیچ جناح و دستگاه خاصی نیست، گفت: امنیت انتخابات و اجرای منویات مقام معظم رهبری هدف اصلی نیروی انتظامی است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به همت دادگستری و نیروی انتظامی گچساران برگزار شد.
در این نشست سرهنگ سید محمد موسوی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامی داشت یاد شهید صارمی خبرنگاران را همیاران و همکاران خوبی برای پلیس دانست که در گرما و سرما از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران تصریح کرد: امنیت مردم جزء وظایف نیروی انتظامی و ایجاد آرامش در شهر به عهده خبرنگاران و نوع اطلاع رسانی آنها است.

وی با بیان اینکه خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسوولان است، افزود: امروزه و ظایف خبرنگار بیش از پیش سخت‌تر است چرا که در این فضایی که امروز در کشور حاکم است کسانی باید باشند که بتوانند حرف دل مردم را به مسوولان انعکاس دهند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به خبرنگاران گفت: خبرنگاران دارای مخاطبین خاصی هستند این قشر می توانند با اخلاص در کار خبری از خیلی از حوادث جلوگیری به عمل آورند.

وی با تشکر از تعاملی که بین نیروی انتظامی و جامعه دادگستر به وجود آمده را گفت: امنیت امروز مرهون انعکاس اخبار خبرنگاران در نشریات است.

موسوی ادامه داد: وضعیت امروزی که در شهرستان با همت مسوولان و شما خبرنگاران حاکم شده وضعیت مطلوبی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور خوشبختانه وضعیت کشور مطلوب است.، ادامه داد: امروزه مردم و مسوولان همه یک دل و هماهنگ برای پیشبرد اهداف نظام شده‌اند.

موسوی با بیان اینکه آن نقطه‌ای که مد نظر رهبری بوده امروز به آن رسیده‌ایم، گفت: ملت و نظام همه در کنار هم و با هماهنگی و یک‌دلی د رکنار هم هستند.

وی تعامل پلیس با رسانه‎ها را بسیار مهم دانست و افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند همدلی و همکاری تمام نهادها به ویژه خبرنگاران هستیم چرا که امنیت عمومی یک تولید جمعی و نیاز به مشارکت خوب و گسترده مردم دارد.

موسوی در ادامه با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در شهرستان گچساران عنوان کرد: در سالجاری ۲۴۶کیلوو ۸۰۰گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گچساران در ادامه با اشاره به دستگیری قاچاقچیان انواع مواد مخدر گفت: در این زمینه ۳۰ قاچاقچی دستگیر و ۶ باند مواد مخدر در این شهرستان توسط نیروی انتظامی دستگیر و منهدم شد.

فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه در زمینه دستگیری قاچاقچبان مواد مخدر و توزیع کننده ۱۸۳ نفر دستگیر شدند، اذعان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۴۰ نفر خرده فروش مواد مخدر، نگه دارنده، توزیع کننده و مصرف‌کننده مواد مخدر در این مدت دستگیر و برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

موسوی ادامه داد: امسال تعداد ۵۶دستگاه خودروحمل مواد مخدر توقیف که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته فزایش داشته است.

در ادامه سرهنگ موسوی به برگزاری انتخابات در سالجاری اشاره کرد و گفت: هدف اصلی برگزاری انتخابات با حضور حداکثری است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وابسته به هیچ جناح و دستگاه خاصی نیست، خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت انتخابات و اجرای منویات مقام معظم رهبری هدف اصلی نیروی انتظامی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president