آوای جنوب

محمدی تبار: مدیر دولت جمهوری اسلامی هستم نه مدیرِ تاجگردون!

آوای جنوب مدیرکل مدیریت بحران استان در واکنش به یکی از کاربران فضای مجازی که وی را مدیر دست نشانده نماینده گچساران و باشت عنوان کرد واکنش نشان داد

آوای جنوب

مدیرکل مدیریت بحران استان در واکنش به یکی از کاربران فضای مجازی که وی را مدیر دست نشانده نماینده گچساران و باشت عنوان کرد واکنش نشان داد.

 

در هفته های گذشته، شاهد آتش سوزی در مناطق مختلفی از استان بودیم که این موضوع خسارت هایی را به جنگل های استان وارد کرد بنابراین این موضوع واکنش های مختلفی از مردم در رابطه با مدیریت بحران در مقابله با آن به وجود آورد.

در همین ارتباط گروه های مختلف مردمی، و سازمان ها و ارگان ها تلاش کردند آتشسوزی جنگل ها را خاموش کنند، از طرفی مدیریت بحران استان به عنوان ارگانی که باید در کاهش این خسارات فعالیت کند تلاش هایی داشت، اما نحوه مدیریت آن مورد انتقاد برخی از کاربران فضای مجازی شد.

یکی از کاربران مجازی خطاب به مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: جناب آقای محمدی تبار، در این چند روز کوه مورد مورد آتش گرفت، و حدود ۸۰۰ هکتار از مراتع و جنگل ها نابود شددر این زمان کجا بودید؟

این کاربر ادامه داد: فقط بلدید به روستا رفته و با چند پیرزن عکس بگیرید و در پیج قرار دهید، و اشکال از طرفی آقای تاجگردون است که باید در گزینش افراد وسواس بیشتری داشته باشد.

این موضوع واکنش مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در پی داشت و در واکنش به اظهارات این کاربر گفت: سلام و تشکر از نظر جنابعالی ، اولا کلیه هماهنگی ها، پشتیبانی ها و حتی هلی برن نیرو، بالگرد با هماهنگی و مدیریت بنده بوده است و مدیر کل محترم منابع طبیعی و شرکت نفت و فرمانداران محترم کاملا در جریان هستند.

محمدی تبار در ادامه بیان کرد: ضمن احترام و ارداتی که به جناب دکتر تاجگردون دارم اما بنده مدیر دولت جمهوری اسلامی هستم، نه مدیر نماینده محترم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president