آوای جنوب

منابع مالی ناکافی برای ۳۸ هیات ورزشی گچساران

آوای جنوب رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: ۳۸ هیات ورزشی گچساران مشکلات مالی دارند

آوای جنوب
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: ۳۸ هیات ورزشی گچساران مشکلات مالی دارند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، فریدون عبدالخانی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت اوقات فراغت این شهرستان اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در شهر و روستاها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه موضوع اوقات فراغت از مباحث مهم جامعه است، افزود: با برنامه ریزی صحیح و اصولی می‌توان از این فرصت جهت رشد و توسعه جامعه و جلوگیری از مسائل و ناهنجاریهای اجتماعی استفاده کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ادامه داد: اگر برای اوقات فراغت افراد جامعه خصوصا نسل جوان برنامه‌ای نداشته باشیم این فرصت می‌تواند تهدیدی برای جامعه و ایجاد نابسامانی و ناهنجاری شود.

عبدالخانی ابراز کرد: ایجاد بستر غنی‌سازی اوقات فراغت برای جوانان در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، فنی و حرفه‌ای باید فراهم شود و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این راستا ضروری است.

وی بر ضرورت نوآوری در حوزه اوقات فراغت تاکید کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود در تعطیلات تابستان تغییر و تحول خوبی در سطح شهر به ویژه در زمینه اوقات فراغت به وجود آید.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۷ مکان ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۶ سالن چند منظوره، ۳۰ چمن مصنوعی، یک واحد زورخانه باستانی، سه استادیوم ورزشی، پنج واحد اماکن ورزشی و یک پیست موتورسواری است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۸ باشگاه ورزشی بانوان در این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با بیان اینکه ۳۸ هیأت ورزشی د‌‌ر شهرستان گچساران فعال است، عنوان کرد‌‌: یکی از مشکلات ورزش شهرستان گچساران نبود‌‌ منابع مالی کافی است تا بتوانیم خیل مشکلات و معضلات را برطرف کنیم.

وی افزود‌‌: از مجموع ۳۸ هیأت ورزشی فعال تعد‌‌اد‌‌ ۲۳ رشته ورزشی نایب رئیس آن بانوان و تعد‌‌اد‌‌ ۵ رشته ورزشی رئیس آنها بانوان هستند‌‌.

این مسوول خاطرنشان کرد‌‌: ۱۵ هزار ورزشکار ساماند‌‌هی شد‌‌ه د‌‌ر این شهرستان وجود‌‌ د‌‌ارد‌‌ که از این تعد‌‌اد‌‌ یک هزار و ۶۵ نفر زن هستند‌‌

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president