آوای جنوب

تخلفات جدید در آشفته بازار کهگیلویه و بویراحمد و رسالت تعزیرات با مدیریت جدید

آوای جنوب تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت جدید وظیفه‌ای سنگین و مضاعف برای سامان دادن به وضعیت آشفته بازار استان را دارند.

آوای جنوب

تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت جدید وظیفه‌ای سنگین و مضاعف برای سامان دادن به وضعیت آشفته بازار استان را دارند.

تخلفات جدید در آشفته بازار کهگیلویه و بویراحمد و رسالت تعزیرات با مدیریت جدید
به گزارش آوای جنوب از یاسوج، در حالی هفته گذشته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد و مدیر تازه‌نفس به جای وی نشست که مردم استان بیش از هر چیز از مدیر جدید انتظار رسیدگی به آشفته بازار استان را دارند.

بازار جوانی که نسبت به بازار سایر استان‌ها قدمت کمتری دارد چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد خود نیز به نسبت سایر استان‌ها استانی جوان محسوب می‌شود و قدمتی در حد نیم قرن بیشتر ندارد لذا پیشه‌وری و داد و ستد هنوز در این استان جوان و نوپاست.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در اواخر دوره مدیریت خود به ابعاد تازه‌ای از تخلفات اشاره کرد که باید برای رفع آن‌ها توسط مدیر جدید تدبیری شود چرا که متخلفان در بازار همچنان به روند سودجویی همراه با تخلف خود ادامه می‌دهند.

استفاده از الکل و آلومینیوم ام‌جی در شیرینی‌فروشی، فروش مرغ‌های آلوده و پیر در سطح شهرها و رستوران‌ها با عنوان مرغ شکم‌پر، تخلفات آن چنانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که به اسم تخفیف مردم را سرکیسه می‌کنند، نرخ‌های متفاوت در هر مغازه و فروشگاه، غل و غش در معاملات و ده‌ها و صدها تخلف ریز و درشت دیگر که مردم را در بازار استان به ستوه آورده است.

یکی دیگر از مشکلات استان در بازار به ناهماهنگی دستگاه‌های مختلف با یکدیگر برمی‌گردد که لازم است تعزیرات حکومتی در دوره جدید با حفظ وظایف خود به دنبال هماهنگی میان این دستگاه‌ها باشد که همانند تعزیرات نقش نظارتی بر بازار دارند.

مردم از نرخ‌های متفاوت در بازار استان گلایه‌مندند و معتقدند که به دلیل نظارت ضعیف بر بازار متخلفان به کارهای غیر قانونی خود ادامه می‌دهند مردم به خصوص در شهر یاسوج مرکز استان از قاطبه نانوایی‌ها که وظیفه تامین غذای اصلی مردم را دارند رضایت نداشته و معتقدند که یکی از بی‌کیفیت‌ترین نان‌های کشور در یاسوج پخت می‌شود.

با همه این مشکلات اکنون تعزیرات حکومتی استان با مدیر جدید وظیفه‌ای سنگین و مضاعف برای سامان دادن به وضعیت بازار استان را دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president