آوای جنوب

از شایعه تا واقعیت بازداشت روحانی قصه‌گوی کهگیلویه و بویراحمدی

آوای جنوب اسماعیل آذری‌نژاد معروف به روحانی قصه‌گو با تکذیب خبر بازداشت خود گفت: تنها به خاطر انتشار مشکلات یک مدرسه روستایی از سوی آموزش و پرورش مؤاخده شدم

آوای جنوب
اسماعیل آذری‌نژاد معروف به روحانی قصه‌گو با تکذیب خبر بازداشت خود گفت: تنها به خاطر انتشار مشکلات یک مدرسه روستایی از سوی آموزش و پرورش مؤاخده شدم.

خبری مبنی بر احضار مکرر روحانی قصه‌گوی معروف دهدشت در برخی رسانه‌های معاند منتشر و ادعا شد این روحانی توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل آذری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در کهگیلویه این خبر را از اساس کذب خواند و اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و تاکنون از سوی نهادی احضار نشدم.

روحانی معروف دهدشتی گفت: در یکی از پست‌های صفحه رسمی خود درباره وضعیت یک مدرسه روستایی نوشتم به خاطر این مدرسه مواخذه شدم و اسمی از نهادی آورده نشد.

آذری‌نژاد با بیان اینکه سایت‌ها به استنباط خود احضار را از سوی نهادهای امنیتی تلقی کردند، افزود: نمی‌دانم بر چه اساسی ادعا دارند سپاه فتح بنده را احضار کرده است!

وی گفت: بنده در استان با همه نهادها سعی دارم تعامل داشته باشم و به دور از حاشیه کار خود را پیش ببرم.

آذری‌نژاد تصریح کرد: با قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه چندین فعالیت خوب داشتم و نیروهای این نهاد همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

وی افزود: آموزش و پرورش یکی از شهرهای استان بنده را مؤاخذه کرد که چرا از مدرسه تصویر گرفته و منتشر کردی و این موضوع ربطی به هیچ کدام از نهادهای امنیتی ندارد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه بیشترین فعالیت‌ها در مدارس صورت گرفته و این مرهون لطف معلم‌ها بوده است: در عین حال قدردان آموزش و پرورش هستم که در این سال‌ها همکاری خوبی داشتیم اگر چه فراز و فرودهایی وجود داشته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president