آوای جنوب

اعزام کاروان زیر سایه خورشید به ۳۰۰ شهر کشور در دهه کرامت/ اجرای ۲۱۰۰ برنامه فرهنگی در نقاط مختلف

مسوول کاروان خادمان حرم رضوی به کهگیلویه و بویراحمدگفت: کاروان ‌های زیر سایه خورشید هر ساله به ۳۰۰ شهر و ۲ هزار و ۱۰۰ نقطه کشورسفر کرده و برنامه‌های فرهنگی برگزار می کند.

آوای جنوب:

علیرضا جاویدعربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: جشن مردمی زیر سایه خورشید در راستای اعزام مبلغین و خادمان بارگاه آقا علی بن موسی الرضا (ع) است که در ۲۱۰۰ نقطه کشور در قالب برنامه‌های مذهبی اعم از سرکشی از خانواده شهدا حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران، ندامتگاه ها، حضور در مساجد و موسسات فرهنگی به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

مسوول کاروان خادمان حرم رضوی  به کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه خادمان و حاملان پرچم رضوی از ۱۶ الی ۲۳ تیرماه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان های مختلف در حال برگزاری است که خوشبختانه از استقبال خوب و خونگرم مردم این استان برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: این حضور در راستای تکریم به علاقمندان و زائران امام رضا(ع) بوده که امکان حضور در بارگاه ایشان را به دلایل مختلف از جمله مسافت زیاد ندارند.

این مبلغ و خادم امام رضا(ع) تصریح کرد: این برنامه هرساله  در دهه کرامت اجرا می‌شود که طی آن خدام امام رضا(ع) به قصد زیارت علاقمندان و زائرانی که محروم از زیارت هستند، در نقاط مختلف جهان اعزام می‌شوند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: کاروان زیر سایه خورشید که متشکل از خدام حرم قدس رضوی امام رضا(ع) هستند هر ساله به ۳۰۰ شهر و ۲ هزار و ۱۰۰ نقطه کشورسفر کرده و  برنامه‌های فرهنگی برگزار می کند.

عربشاهی عنوان کرد: کل کاروان در این ایام متشکل از تشکل‌های میزبانی شهرستان‌ها، خادمان، مبلغان که مجموعا ۲۰ هزار نفر هستند که این مراسم را برگزار می‌کنند.

وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید در طول دهه کرامت در همه استان‌های کشور  حضور می‌یابند و تعداد خادمان نیز در هر کاروان پنج نفر است.

مسوول کاروان خادمان حرم رضوی به کهگیلویه و بویراحمدگفت: خوشبختانه در شهرستان ‌گچساران استقبال خوبی از کاروان زیرسایه خورشید صورت گرفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president