آوای جنوب

کاروان زیر سایه خورشید منشا خیر و برکات زیادی برای کهگیلویه و بویراحمد است

مسوول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: حضور کاروان زیرسایه خورشید در استان منشا خیر و برکات زیادی در طول این سالیان داشته است.

آوای جنوب:

ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران اظهار کرد: امسال برای هفتمین سال است که به مناسبت دهه کرامت خدام حرم رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) و اقلام متبرکی به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند و با اقشار مختلف مردم دیدار و عطر و بوی رضوی را در نقاط مختلف کشور منتشر می‌کنند.
وی ابراز کرد: هدف از برگزاری این برنامه برای کسانی که توفیق زیارت امام رضا(ع) به هر دلیلی اعم از بعد مسافت، مالی و جسمی نصیبشان نشده بتوانند زمینه زیارت  را از راه دور فراهم کنند برگزار می‌شود.

 هدایتخواه ادامه داد: اعزام کاروان‌های زیر سایه خورشید به نقاط مختلف کشور علاوه بر ترویج فرهنگ رضوی و سیره اهل بیت و با توسل به امام رضا(ع) و توجه به آن حضرت بخشی از مشکلات و گرفتاری‌ها  با توسل به ائمه برطرف می‌شود و در واقع در این دهه موجب می‌شود که مردم در ابعاد مختلف به ساحت مقدس امام رضا(ع) و اهل بیت توجه و ارتباط بیشتری داشته باشند

وی عنوان کرد: خادمان حرم رضوی از ۱۶ الی ۲۳ تیرماه مهمان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که در این مدت به شهرستان‌های مختلف این استان در حال سفر و اجرای برنامه های فرهنگی هستند.
این مسوول خاطرنشان کرد: این کاروان پیک امام رضا(ع)  هستند و منشا خیر و برکات زیادی برای استان داشته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president