آوای جنوب

امام جمعه موقت گچساران: شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه برای اجرای قوانین است

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه برای اجرای قوانین است، گفت: اکثر کشورها دنیا به منظور اعمال نظارت برانتخابات مراجع قانونی دارند.

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه برای اجرای قوانین است، گفت: اکثر کشورها دنیا به منظور اعمال نظارت برانتخابات مراجع قانونی دارند.

شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه برای اجرای قوانین است

به گزارش آوای جنوب از گچساران حجت الاسلام محمد سعید رشیدی‌کیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته  ضمن دعوت  نمازگزاران به رعایت  تقوای الهی گفت: تقوا راه رسیدن به خداوند است.

 وی در  ادامه  با اشاره به اینستکس که در تاریخ بهمن ماه سال ۹۷ در پاریس و در چار چوب قوانین فرانسه ثبت شد، گفت: غیر از این کشور، آلمان و انگلیس سهامدار اصلی هستند و سرمایه اولیه آن ۳ هزار یورو است که وزرات اقتصاد فرانسه آن را تامین کرده است.

 امام جمعه موقت گچساران ابراز کرد: این نهاد یک شرکت تسویه مالی است که وظیفه آن تسویه حساب بین شرکت‌های ایرانی و اروپایی است  و هدف اصلی کار این موسسه انجام مراودات مالی بدون مبادله پول است.

 رشیدی‌کیا عنوان کرد: با این حال طبق بیانیه مشترک وزاری خارجه ۳ کشور اروپایی فقط شامل مواد غذایی، محصولات کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی است در حالی که مبادله این موراد تا قبل از راه‌اندازی این فرآیند نیز جاری بوده است.

 وی اذعان کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام اروپا عملا نفتی از ایران نخرید و این بدان معنا است که ایران عملا در اروپا پولی ندارد تا غذا و دارو بخرد.

 امام جمعه موقت گچساران با توصیه به مسوولان کشوری گفت: انسان به دنبال آرامش است، مغز مرد ها معمولا با حس بینایی ارتباطی بسیار گسترده دارد چرا که ۶۵ تا ۷۰ درصد از دریافت حسی از طریق چشم است.

 رشیدی کیا ادامه داد: بدپوششی موجب ایجاد تغییر و تحولاتی در مغز آقایان می شود که استرس نامیده می شود به عبارتی دیگر در خصوصی ترین بخش تصمیم گیری طرف مقابل تاثیر گذار  و باعث افسردگی، اضطراب و خشونت می‌شود.

 این خطیب جمعه گچساران افزود: پوشش محافظ مغز اقایان است و ثانیا باعت سلامت روانی و روحی و جسمی خانم‌ها می‍‌شود.

 رشیدی کیا با بیان اینکه شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه برای اجرای قوانین است، ادامه داد: حمایت از شورای نگهبان قانون اساسی است چرا که  در اکثر کشورها دنیا به منظور اعمال نظارت برانتخابات مراجع قانونی دارد.

 وی با عنوان مثالی گفت: برای مثال در دادگاه قانون اساسی ترکیه شورای قانون اساسی فرانسه، دادگاه قانون اساسی آلمان، مجلس سنا و نمایندگان آمریکا و مجلس عوام انگلیس در فرانسه برای تشخیص صلاحیت نامزدی نمایندگان تایید ۵۰۰ نماینده مجلس یا شورالازم است که از سطح حداقل ۳۰ استان کشور باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president