آوای جنوب

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان به اظهارات نماینده گچساران/انتقاد شدید علوی از هیئت فوتبال گچساران/آقای تاجگردون اطلاعات را از خود ما بگیرد نه عکاسان اطراف خودش!

علوی: اکثر پروژه ها در سطح گچساران و باشت فعال هستند به جز همین پروژه آن هم بخاطر خرید لوله بود که چند روزی با تأخیر شروع شد و در روزی که عکس ها گرفته شد کار انجام می شد اما آنها از جای دیگری عکس گرفتند و برای آقای تاجگردون فرستادند.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب: مدیر کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد   در واکنش به صحبت های تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص تاخیر در اجرای پروزه استادیوم تختی گچساران و رفیق بازی اداره ورزش و جوانان بیان کرد: آقای تاجگردون برای بنده قابل احترام هست، چنین چیزی صدق نمی‌کند و عکسی که دوستان آقای تاجگردون در فضای مجازی منتشر کردند مربوط به غروب بوده است، کارگران از ساعت ۸ صبح می آیند تا ساعت ۴ بعد از ظهر کار می کند، کسانی که اطراف آقای تاجگردون هستند عکسی که برداشته بودند ظاهراً خارج از ساعت اداری بود چیزی که نیروی فنی و مهندسی ما که ناظر مقیم ما در آنجا بوده این را دیده و عنوان کرده اند.

سید محمد تقی علوی اظهار کرد: ما نگران نیستیم بیایید و شرح عملیات ما را ببینید که سعی می‌کنیم کار به بهترین شکل انجام شود، آقای تاجگردون هم نماینده مردم است و باید پاسخگوی مردم باشند و نگاهشان باید به خواسته های مردم باشد ما هم به آقای تاجگردون حق می دهیم که برای پروژه نگران باشد و از ما پرس و جو کند؛ پروژه تختی را دو سال پیش کار کردیم که تا مرحله چمن رفت.

علوی تصریح کرد: متاسفانه در هیئت فوتبال گچساران عده‌ای هستند که همیشه فکر می‌کنند اطلاعات آنها بسیار کامل است. یک سری کودهایی را در آنجا پاشیدند که سبب شد علف های هرز در آنجا رشد پیدا کند و باعث شده ما دوباره بخواهیم کار چمن را انجام دهیم. وقتی بخواهیم دوباره این چمن را ترمیم کنیم بنا به درخواست هایی هم که بوده سعی کرده ایم با اعتبارات لازم یک کار زیربنایی انجام دهیم حتی لوله گذاری های سال گذشته را که امکان تخریب داشته و امکان داشته باشد به ریشه های چمن نفوذ کرده باشد را اصلاح کنیم.

 وی در خصوص اعتبارات نیز گفت: اعتبارات به صورت سنواتی پرداخت می شود و بخشی از آن نیامده است پیمانکارانی که ما  می گیریم با پیمانکاران پروژه های راه متفاوت هستند پیمانکاران  آنها قوی هستند و دارای رتبه های خاصی هستند برخی از راه های گچساران به صورت موقت تعطیل شده  هستند تا پیمانکاران شارژ مالی شوند پیمانکاران ما هم همینطور هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما در کشوری با شرایط اقتصادی سخت امروز زندگی می کنیم وقتی اعتبار آمد آن را گرفتیم و هزینه کردیم در گچساران من یک روزی آرزو داشتم که یک وی آی پی داشته باشد هیچ وقت هیچ کسی برای آنها این کار را درست نکرد اما ما آمدیم و این وی آی پی را درست کردیم همان کسی که می‌آید و این عکس‌ها را می‌گیرد و برای دکتر تاجگردون می‌فرستد یک عکس هم از وی آی پی باید می گرفت سازه قشنگی را که امروز درست شده است را باید شان می داد.

سید محمدتقی علوی اظهار کرد: آنها در سه جبهه کار می‌کردند که در یک جبهه به صورت تخصصی در سه شنبه گذشته که جلسه با هیئت ها را داشتیم من به آنجا رفتم و در خصوص اصلاح شرایطی که بتوانیم کار را درست انجام دهیم برسر پروژه بودم صحبت کردیم چرا وقتی که من بر روی پروژه بودم عکس نگرفتند؟ آن موقع کجابودند؟

علوی تصریح کرد: وقتی که ما در ساعت غیرکاری و در شب به آنجا رسیدیم هیچ کسی از ما عکسی نگرفت اما برخی ها به خاطر اینکه فضای ورزش را دچار تلاطم سازند این کار را می کنند به آقای دکتر تاجگردون حق می دهیم اما دوست دارم آقای تاجگردون هم  بحث پرس و جوی خود از پیمانکار و ناظر مقیم خودشان که از شهر گچساران هست را از آن‌ها پرس و جو کنند باید از بقیه و ما اطلاعات را می گرفتند تا اینکه خدای نکرده به کسی بی حرمتی نشود.

وی افزود: ما پولی به پیمانکار ندادیم که بخواهد جبهه ای از کار عقب مانده باشد اما این انتظار از او بوده که در این امر تسریع شود الان هم کار می کنند در ابتدا مخزن آب را جایگزین  کردند گفتند که باید از مخزن بالا بیاید و این را هم درست گفتند.

علوی تاکید کرد: ما به دنبال این فضا و حاشیه ها نیستیم اصول کار من حفظ آرامش برای محیط ورزش، زیرساخت ها و فضاهای اداری و ورزشکاران بوده است تا الان هم خداوند کمک کرده است و برخی از مسئولین نیز حامی ما بودند شخص آقای تاجگردون کمک کرده است که ما هم سپاسگزار وی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اما خب دوستانی که به دنبال حاشیه سازی هستند حتی نمی گذارند نماینده عزیز ما که تدابیر خاصی نسبت به ابلاغ اعتبارات دارد فضا را نسبت به ورزش داشته باشد و این هم به دلیل انتقادات متعددی است که دیگران انجام می دهند وی هم باید پاسخگوی مردم باشد انتظار آقای تاجگردون هم انتظار خوبی است که پروژه های در سطح شهرشان روند خوبی را در پی داشته باشد؛ اکثر پروژه ها در سطح گچساران و باشت  فعال هستند به جز همین پروژه آن هم بخاطر خرید لوله بود که چند روزی  با تأخیر شروع شد  و در روزی که عکس ها گرفته شد کار انجام می شد اما آنها از جای دیگری عکس گرفتند و برای آقای تاجگردون فرستادند.

سید محمد تقی علوی در پایان بیان کرد: پروژه دیگری هم داریم که کار مناقصه و ارزیابی آن را انجام داده ایم سعی می کنیم که در چارچوب مقررات آن را به پایان برسانیم سایر شرایط را نمی پذیرم و آنچه را که دوستان گفته اند و نوشته اند من این را نمی پذیرم و با صراحت لهجه نیز این را می گویم کار خودم را انجام می‌دهم برخی از موضوعات زمان‌ بر هستند و باید به مقررات آن عمل شود و بدون رعایت قانون هم نمی توانیم عمل کنیم .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president