آوای جنوب

دیدار بیش از چهارساعته فرمانده سپاه فتح استان با مردم گچساران/ تصاویر

فرمانده سپاه فتح استان در یک دیدار چهارساعته پای درد دل ۱۲۰ شهروند گچسارانی نشست.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز دیدارهای عمومی فرمانده سپاه فتح استان و هیئت همراه با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، پیشکسوتان عرصه جهاد، بازنشستگان و بسیجیان در حسینیه ثارالله گچساران برگزار شد.

 در این نشست که بیش از چهار ساعت به طول انجامید در راستای رسیدگی به مشکلات مردم، بررسی خواسته ها و کمک به شهروندان در امورات مختلف برگزار شد.

 در حاشیه برگزاری این نشست سردار حمید خرمدل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به هدف برگزاری دیدارهای عمومی در سطح شهرستان‌های استان اظهار کرد:  این نشست‌ها به جهت تکریم ارباب رجوع و  جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان  و درخواست‌های مردمی و مراجعه شهروندان به استان این نشست‌ها برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اولین دیدار مردمی در شهرستان گچساران  امروز برگزار شد، گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی و رفع مشکلات  مقرر شد که ماهی یک بار به شهرستان‌های استان سفر کرده و مشکلات آنها بررسی قرار گیرد.

 خرمدل افزود: در این دیدار مردمی بیش از ۱۲۰ شهروند گچسارانی مشکل و گلایه‌های خود را در حوزه نیروی انسانی، ایثارگران، نیروی انسانی بسیج، مشمولین و اشتغال  بیان و دستور بررسی آن صادر شد.

  فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۸۰درصد مراجعین شهروندان در زمینه اشتغال است، گفت: برنامه این است که در حوزه اشتغال برنامه‌ریزی شود چرا که برخی‌ها احساس می‌کنند به آنها ظلم شده، بخشی نیز پارتی ندارند، بخشی از این افراد دارای مدارک تحصیلی و تخصصی هستند که این مشکلات دسته‌بندی خواهد شد و با برنامه‌ریزی با ادارات و نهادهای مختلف از جمله اداره کار، مجموعه نمایندگان، قرارگاه خاتم سپاه تلاش خواهیم کرد که بخشی مشغول به کار شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president