آوای جنوب

نارضایتی شهروندان گچسارانی از نبود آسفالت در معابر اصلی شهر+تصاویر

آوای جنوب شهروندان دوگنبدانی از نبود آسفالت با کیفیت در معابر و خیابان‌های اصلی این شهر گلایه‌مندند

آوای جنوب

شهروندان دوگنبدانی از نبود آسفالت با کیفیت در معابر و خیابان‌های اصلی این شهر گلایه‌مندند.

نارضایتی شهروندان دوگنبدان از نبود آسفالت در معابر اصلی شهر

به گزارش آوای جنوب از گچساران، خدماتی از جمله آسفالت مناسب در معابر و خیابان‌ها یکی از مهم‌ترین  و اثرگذارترین اقدامات شهرداری  به شمار می‌رود.

 ایجاد آسفالت در معابر و خیابان‌های شهری علاوه براینکه  موجب زیبایی و پاکیزگی یک شهر می‌شود در کاهش خسارت به خودروها و تصادفات ناشی از این موضوع تاثیر فراوانی دارند.

 با توجه به توسعه  زیرساختی شهردوگنبدان در چند سال اخیر و تخصیص قیر رایگان از سوی وزارت نفت به مناطق کمتر توسعه یافته شهر هنوز شاهد وضعیت نامناسب آسفالت در معابر  و خیابان‌های اصلی شهر دوگنبدان هستیم.

 در حال حاضر کیفیت نامناسب و نبود  آسفالت در برخی از کوچه‌ها و خیابان‌ها شهر دوگنبدان از جمله بلوار گلستان، شهرک جهاد و دیگر نقاط نارضایتی‌های را برای مردم ایجاد کرده است.

با توجه به اینکه در چند سال اخیر شهرک‌های جدیدی از جمله شهرک جهاد، گلستان، زیبا شهر به وجود آمده است و این مناطق از جمله مناطق تازه تاسیس شهر به شمار می‌رود لیکن هنوز در برخی از کوچه‌ها و معابر اصلی شاهد نبود آسفالت و یا آسفالت بی‌کیفیت هستیم.

این روزها وضعیت نابسامان آسفالت اکثر خیابان‌ها و معابر شهر دوگنبدان  علاوه بر سلب آسایش شهروندان موجب شده تا شهر چهره نامناسبی به خود بگیرد.

با وجود اینکه تاکنون هزینه‌های زیادی برای  وضعیت آسفالت انجام گرفته اما این موضوع از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و موجب نارضایتی مردم شده است.

 در این خصوص  شهردار دوگنبدان اظهار می‌کند: با توجه به نیاز مبرمی که برای آسفالت معابر شهر وجود دارد با برنامه‌ریزی  صورت گرفته سعی بر این است که بیش از پیش در جهت آسفالت معابر و ارتقای کیفیت اقدام شود.

 وی با بیان اینکه ۶هزار تن قیر رایگان با اعتباری به میزان ۳۰۰ میلیارد ریال از محل وزارت نفت  برای آسفالت معابر کمتر توسعه یافته شهر دوگنبدان اختصاص داده شد،گفت: با این میزان قیر ۸۹۳هزار و ۲۰۰مترمربع عملیات اجرایی روکش معابر  اصلی و خیابان‌های کمتر توسعه یافته این شهر اجرا می‌شود.

 ظفری با بیان اینکه  با این میزان قیر بیش از ۹۰ درصد از معابر خاکی این شهر را آسفالت می‌شود، عنوان کرد:  با انجام آسفالت معابر شهر دوگنبدان تحول بزرگی در خدمات شهری دوگنبدان ایجاد می‌شود.

 شهردار دوگنبدان با اشاره به مشکلات زیرسازی، فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر دوگنبدان تصریح کرد: اولویت شهرداری در سالجاری در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای است.

 ظفری با اشاره به مقاوم سازی و نوسازی منازل مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت  با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

 ظفری با بیان اینکه عملیات اجرای روکش آسفالت به زودی در سطح شهر دوگنبدان  اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: آسفالت مناسب خیابان و معابر شهر یکی از خواسته های به حق شهروندان  از شهرداری است.

 شهردار دوگنبدان با تاکید براینکه آسفالت معابر شهردوگنبدان با بالاترین کیفیت انجام می شود، اذعانکرد:مدیریت شهری دوگنبدان در اجرای آسفالت کیفیت را فدای کمیت نخواهد کردو با همراهی و تعامل مردم شاهد اجرای مناسب و درست اجرای آسفالت با کیفیت بالا در سطح شهر خواهیم بود.

 ظفری همچنین توسعه و ترمیم فضای سبز، احداث پارک‌های محله، آسفالت، پیگیری مشکلات آتش‌نشانی، پیگیری و رفع مشکلات کشتارگاه را از جمله مواردی برشمرد که در دستور کار قرار گرفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president