آوای جنوب

انتقاد فرمانده سپاه فتح استان از انتصاب مدیران تا قرار گرفتن تسهیلات به یک طایفه خاص و مشاوره دادن

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از استاندار و فرمانداران گفت: دقت شود که انتصاب مدیران براساس شایسته سالاری باشد نه قومیت.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب از گچساران، همایش هم اندیشی و همدلی اقوام شهرستان گچساران با حضور نماینده مردم گچساران و باشـت، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، مسوولان استانی و شهرستانی و دیگر مدعوین در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران است.

در این نشست سرتیپ دوم پاسدار حمیدخرمدل  با بیان اینکه کشو ر ما دارای اقوام مختلفی است که در کنار هم به زندگی می‌پردازند، اظهار کرد: آنچه موجب انسجام ما شده،  ملیت و اسلامیت ما است.
فرمانده سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همه ما دغدغه اتحاد و همدلی را داریم و باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
وی با طرح پرسشی که آیا انتخاب مسوولین ما در ادارات بر اساس شایستگی یا بر اساس حزب و طایفه است، گفت: ما زمانی موفق می‌شویم که به این بلوغ فکری برسیم که استخدام‌ها براساس شایستگی انجام گیرد امروز آنچه که موجب رنجش در جامعه شده وجود استخدامی‌ها بدون شایستگی است.
خرمدل ادامه داد: روزی که به این استان  آمدیم به خود من مشاوره می‌دادند اگر فرمانده ای از بویراحمد گرمسیر انتخاب کردید معاونت او را از سردسیر بگذار تعجب کردم این کجای مدیریت است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: این استان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است که شاهدیم اگر  تسهیلاتی تخصیص داده می‌شود  همان هم به طایفه خاص داده می شود.
خرمدل اذعان کرد: تا زمانی که نتوانیم بر اساس شایستگی حرکت کنیم نمی‌توانیم موفق باشیم.
وی با اشاره به انبوهی از نامه در جلوی نماینده گچساران گفت:  در جلوی نماینده شما انبوهی از نامه است که هیچ ارتباطی با وظیفه نماینده ندارد و وظیفه مدیریتی است.
خرمدل با بیان اینکه چرا نباید از ظرفیت‌های موجود خوب استفاده کنیم، ادامه داد: علی‌رغم انتقادهایی که به برگزاری همایش از بیرون بود اما کار خوبی صورت گرفته و این جلسات باید شکل آن تغییر کند و  این کار عملیاتی شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این استان، استان با سوادی است و نباید شان جلسه به این بزرگی تقلیل پیدا کند به انتخابات.
خرمدل ادامه داد: استاندار و فرمانداران باید تمام تلاششان این باشد که انتصاب‌هایشان بر اساس شایسته سالاری باشد نه قومیت.
وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم شعار همدلی بدهیم  اما به گونه‌ای دیگر عمل کنیم چرا که مردم ما عاقل و فهیم هستند.
خرمدل افزود: ما به عنوان مجموعه سپاه در کنار همه هستیم و خادم مردم هستیم و همه ظرفیت ما در خدمت شما است اما معتقدیم تنها راه موفقیت این استان همدلی عملیاتی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president