آوای جنوب

آنچه میان تاجگردون و عدل هاشمی در مراسم معارفه استاندار گذشت

آوای جنوب تاجگردون خطاب به کلانتری، گفت: مانند گذشته در کارهای بودجه، عمرانی و اقتصادی که در خدمت استانداران گذشته بودیم در خدمت شما و تیم شما هم هستیم.

آوای جنوب

تاجگردون خطاب به کلانتری، گفت: مانند گذشته در کارهای بودجه، عمرانی و اقتصادی که در خدمت استانداران گذشته بودیم در خدمت شما و تیم شما هم هستیم.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، آئین تکریم و معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از دقایقی پیش (۲۶ خرداد) با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرمانداران و دیگر مدیران و چهره های سیاسی استان آغاز شد.

«غلامرضا تاجگردون» در این آئین گفت: هاشمی پور به من گفت « آقای تاجگردون فقط می گویند استان کهگیلویه و بویراحمد و اسمی از گچساران نمی‌ برند» که در جواب گفتم ما با همین «و» که داریم کارهایمان را انجام می‌ دهیم.

در ادامه عدل هاشمی پور از بین حضار، گفت: «و» را می‌ گیریم که تاجگردون پاسخ داد که فعلا «واو» جایی گیر کرده نمی‌ توان آن را بیرون آورد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه کلانتری (استاندار جدید) لرتر از احمدی است، اظهار داشت: احمدی چیزهای اضافه ای داشت، اما کلانتری کاملا لر است؛ ما قرار است یک معامله با ایلامی‌ ها بکنیم که باید ببینیم حالا به کجا برسد. مدیریت این کارها را فیلی وارد است.

وی اضافه کرد: عدل هاشمی گفت که ما نمایندگان رقابت نداریم، بلکه فقط در کارهای عمرانی رقابت داریم که آنجا هم رقابتی نداریم و کنار هم هستیم.

تاجگردون درباره دوستی خود با استاندار سابق، گفت: من هنوز در گوشی‌ ام شماره احمدی را به نام احمدی تربیت مدرس ذخیره کرده‌ ام، نه به عنوان احمدی مجلس یا استاندار؛ بنده حرف جدی ندارم، آقای کلانتری در استان مدیران خوب و ارزشمندی داریم و کمک کار خوبی هستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خطاب به کلانتری، گفت: مانند گذشته در کارهای بودجه، عمرانی و اقتصادی که در خدمت استانداران گذشته بودیم، در خدمت شما و تیم شما هم هستیم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president