آوای جنوب

ضرورت همدلی اقوام گچساران در بحبوحه انتخابات مجلس یازدهم

در همایش هم اندیشی و همدلی اقوام شهرستان گچساران موضوعات مختلفی از جمله ضرورت همدلی اقوام گچساران در بحبوحه انتخابات مجلس یازدهم عنوان شد

آوای جنوب:

به گزارش  آوای جنوب از گچساران، همایش هم اندیشی و همدلی اقوام شهرستان گچساران با حضور نماینده مردم گچساران و باشـت، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، مسوولان استانی و شهرستانی و دیگر مدعوین در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران است.

در این نشست نماینده معتمدین حبیب زارعی پور با اشاره به عنوان این همایش گفت: وحدت و همدلی یکی از نیازهای جامعه بشریت بوده و هست.

وی با اشاره به نامگذاری سال در سال ۱۳۹۴ به سال همدلی گفت: این نامگذاری و شعار سال نشان از درایت رهبری  بوده است.

زارعی‌پور ادامه داد: همه ما باید در قبال شهرمان احساس مسؤولیت کنیم و برای پیشرفت و آبادانی شهرمان یاری کنیم.

نماینده معتدمین ابراز کرد: باید از پتانسیل‌هایی که داریم استفاده برده و به دنبال ایجاد همدلی و وحدت باشیم.

زارعی‌پور گفت: وجود شخصیتی بزرگ هم چون نماینده ولی فقیه استان؛ نماینده مردم شهرستان؛ نخبگان می‌تواند در این راه به ما کمک کند.

وی بیان کرد: معتمدین و بزرگان باید با همکاری با نیروی انتظامی و مسؤولان شهری از بروز هرگونه درگیری طایفه‌ای جلوگیری نمایند تا بتوانیم امنیت را در جامعه به وجود آوریم.

زارعی پور اذعان کرد: همه می‌دانیم هیچ نماینده و مسوولی نمی‌تواند با وجود درگیری و ناآرامی در شهر و یا جامعه موفق باشد.

نماینده معتدمین ادامه داد: مردم ما در دوران دفاع مقدس با وحدت و همدلی از آن دوران عبور کردند و امروز نیز مردم ما در شرایط تحریم باید با ایجاد همدلی و وحدت به دنبال آرامش در جامعه باشند.

زارعی‌پور  ادامه داد: اما خطاب به سیاسیون شهرم از اصولگرا و اصلاح طلب مردم این شهر در تمام این دوران سنگ تمام گذاشته‌اند اما خواص عزیز و آنهایی که این روزها تبلیغات زودرس راه انداخته اید بیایید از توهین و دو دستگی و افترا پرهیز کنیم.

 وی با بیان اینکه بهتر است در این برهه با بصیرت عمل کنیم، خاطرنشان کرد: کاندیداها سعی کنند تبلیغات بر اساس شئونات اسلامی باشد و فراموش نشود هدف از انتخابات حفظ انقلاب است.

 زارعی پور افزود: امیدواریم دوستان حفظ وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 در ادامه این نشست حسین کریمیان به عنوان نماینده معتمدین گفت: خدای بزرگ را شاکریم که توانستیم در راستای گام دوم انقلاب بتوانیم حرکت کنیم.

کریمیان ادامه داد: در گام دوم انقلاب با نقش همدلی، مشارکت و معتمدین نقش ویژه ای بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه از ظرفیت معتمدین آن‌گونه که باید در بحث مشارکت صورت نگرفته است، گفت:  اگر امروز پهپاد پیشرفته جهان را به زیر می‌کشند به همت شما مردم و حمایت از رهبری است.

کریمیان ابراز کرد: اگر مردم با وجود همه مشکلات به صحنه می‌آیند این را باید قدر دانست.

وی با بیان اینکه هم‌اندیشی و همدلی را نباید فقط در همایش‌ها خلاصه کنیم، گفت: در گام دوم انقلاب با مشارکت مردمی و استفاده از شایسته سالاری می‌توان به آینده کمک کرد.

این نماینده معتمد با بیان اینکه امیدواریم نمایندگان و مسؤولان همه سلایق را در نظر بگیرند، گفت: در این سال‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته و امید است این قطار توسعه به راه خود ادامه دهد.

کریمیان عنوان کرد: باید بدانیم که در این شرایط مسوولان ما وحدت و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه این نشست مالک اخلاصی یکی دیگر از نماینده معتمدین گچساران گفت: همه می‌دانیم انقلاب اسلامی با حمایت‌های مردمی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم در دوران دفاع مقدس نقش اصلی را مردم با وحدت و همدلی بر عهده داشتند.

اخلاصی با اشاره به تبلیغات زودهنگام انتخابات در شهرستان گچساران گفت: در این برهه حساس وظیفه همه ما حفظ انسجام و وحدت است.

وی ادامه داد: هر فرد باید منافع انقلاب و نظام را بر منافع شخصی و حزبی خود ترجیح دهد.

اخلاصی با بیان اینکه کاندیداهای احتمالی باید بدانند که نبایستی بر خلاف قانون عمل کنند و به جای ایجاد تفرقه بین مردم فقط برنامه‌های خود را ارائه دهد، خاطرنشان کرد: مسوولان در این وضعیت کنونی برای کمک هر چه بیشتر باید در انتخابات بی طرف باشند و امانت دار خوبی باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president