آوای جنوب

توصیه‌های انتخاباتی استاندار به رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

آوای جنوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بهتر برگزار شدن انتخابات توصیه‌هایی به رئیس ستاد انتخابات داشت

آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بهتر برگزار شدن انتخابات توصیه‌هایی به رئیس ستاد انتخابات داشت.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، حسین کلانتری در نشست ظهر امروز شورای اداری توصیه‌هایی به معاون جدید حوزه سیاسی و رئیس ستاد انتخابات با توجه به قرار داشتن در سال انتخابات داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به احد جمالی توصیه کرد با احزاب سیاسی مختلف، بخشداران، فرمانداران و ائمه جمعه جلسه برگزار کند چرا که به عنوان رئیس ستاد انتخابات مسوولیت مهمی بر عهده دارد.

وی سلامت انتخابات را اولین و مهم‌ترین موضوع در استان دانست و گفت: سلامت انتخابات با امانت‌داری و عمل به قانون محقق می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد امنیت را دیگر بُعد مهم در انتخابات اسفند ماه دانست و افزود: گاهی ممکن است فردی در سخنرانی‌ها چالش جدی ایجاد کند این موضوع مراقبت شود که نظام اسلامی، سیاست و فرامین رهبری و آرمان‌های والای حضرت امام خط قرمزها هستند.

وی با بیان اینکه همه تحرکات سیاسی در شورای تامین استان رصد می‌شود گفت: تلاش کنیم انتخابات پرشور و حماسه‌سازی در پایان سال جاری داشته باشیم.

کلانتری رقابت را دیگر بُعد مهم در انتخابات دانست و گفت: مشارکتی که در ۲ اسفند خواهیم داشت بسیاری از توطئه‌های آمریکا و دشمنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند، چرا که هر جایی که مردم وارد شدند دشمن عقب‌نشینی کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از نقدهای سازنده حمایت می‌کنم، افزود: هیچ فردی حق ندارد مردم را مایوس کند، مایوس کردن مردم خلاف فرامین رهبری است و خط قرمزی است که هر کسی در هر جایگاه و تریبونی که دارد باید مدنظر داشته باشد.

وی ادامه داد: هر انتقادی را روی سر می‌گذارم اما مایوس کردن مردم و گرفتن نشاط از آنها را نمی‌پذیرم که معاون جدید سیاسی و امنیتی و رئیس ستاد انتخابات به این نکات توجه داشته باشد.

مقام ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فعلا نمی‌خواهیم فضای استان انتخاباتی شود و نیاز به کار بیشتری داریم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president