آوای جنوب

صدای رئیس دادگستری هم از بازار گچساران درآمد: تفاوت قیمت اجناس در بازار گچساران /مسوولان در نحوه صحبت کردن دقت نمایند

.

آوای جنوب

رئیس دادگستری شهرستان گچساران به تفاوت قیمت یک جنس در بازار گچساران اشاره کرد و گفت: تفاوت قیمت کالا در بازار گچساران مشاهده شده که این مورد از ایرادات و بایستی برطرف شود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، رضا غریب‌پور در نشست شورای اداری شهرستان گچساران که با حضور روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد با تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه در جهت شرکت در مراسم گلریزان اظهار کرد: رسانه ها هم باعث پیشرفت و هم محرم مجموعه کاری دادگستری هستند.

رئیس دادگستری گچساران با اشاره به اختلاف برخی از روسای ادارات گفت: اختلافات اداری بایستی در بین خود آن ادارات حل و فصل شود مگر به جایی برسد که دیگر نتوان فی مابین این مسائل حل شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مسوولان در نحوه صحبت کردن دقت نمایند تصریح کرد: ما مسوولان با توجه به جایگاهی که در اجتماع داریم نحوه صحبت و بیان ما بایستی فرق داشته باشد چرا که مردم ما را به عنوان الگوی رفتاری و گفتاری قرار می دهند هرچند که مردم خود بهترین الگو برای ما هستند.

غریب‌پور به تفاوت قیمت یک جنس در بازار گچساران اشاره کرد و گفت: تفاوت قیمت کالا در بازار گچساران وجود دارد که این مورد از ایرادات است و بایستی برطرف شود.

این مسوول ابراز کرد: به عنوان مثال در ۲ قصابی کنار هم هر کدام گوشت را به یک نرخی به فروش می‌رسانند که در این زمینه اجرا قانون لازم و ضروری است.

رئیس دادگستری گچساران خاطرنشان کرد: انتظار می رود که مسوولان مربوطه و بازرسان نظارت بیشتری بر بازار گچساران داشته باشند.

غریب‌پور افزود: بازار تحت کنترل دادگستری نیست لیکن اگر دادگستری احساس کند که مدیری کم کاری می‌کند به این مقوله ورود خواهد کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president