آوای جنوب

آغاز مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد/کدام نماینده گفت احمدی باید برود

آوای جنوب مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

آوای جنوب

مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، سرانجام داستان تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حقیقت پیوست و از ماه‌ها این خبر در صدر اخبار استان قرار داشت به واقعیت پیوست.

امروز در حالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از دو سال از این استان می‌رود که دیگر هم استانی وی یعنی حسین کلانتری از ایلام جایگزین وی می‌شود.

هم اکنون با حضور معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور آیین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید استان در حال برگزاری است.

سوابق:

حسین کلانتری متولد سال ۱۳۴۲ در شهرستان دره‌شهر و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران نزدیک به ۲۰ سال در کسوت فرماندار شهرستان‌های مهران، شیروان چرداول و دهلران، معاونت فرمانداری مهران و ریاست نهضت سوادآموزی شهرستان دره‌شهر مدیریت کرده و از نیروهایی است که از ۲۲ سالگی دارای مسئولیت سیاسی بوده است.

کلانتری علاوه بر سوابق مدیریتی، مدرس دروس روانشناسی سیاسی، روانشناسی مدیریت، روانشناسی کار در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و جزء نخستین گروه مربیان و مدرسان قرآن کریم در استان ایلام و مؤسس خانه قرآن در شهرستان دره‌شهر است.

وی عضو انجمن روانشناسی ایران و نماینده کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان ایلام در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و کارشناس اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در استان ایلام بوده است.

مسئولیت انجمن اسلامی دانشجویان از جمله فعالیت‌های سیاسی گزینه مطرح برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد است که در دوران تحصیل در دانشگاه بوده و از نیروهای بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

کلانتری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد انتخاباتی جبهه مردمی حماسه‌سازان ایران اسلامی «حامیان حسن روحانی» در استان ایلام به‌عهده داشته است.

وی پیش از این مدیرکل امنیتی وزارت کشور را در پرونده کاری خود دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president