آوای جنوب

ارسال محموله کمک‌های غیرنقدی کارکنان شرکت نفت به منطقه سیل‌زده خوزستان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نفت و گاز گچساران با اشاره به ارسال پنجمین محموله کمک‌های کارکنان شرکت نفت گچساران به مناطق سیل زده کشور گفت: محموله کمک‌های غیرنقدی به ارزش یک میلیارد ریال به منطقه سیل زده خوزستان ارسال شد.

آوای جنوب:

به گزارش خبرگزاری آوای جنوب از  گچساران فردوس ناصرزاده امروز در جمع خبرنگاران از ارسال پنجمین محموله کمک‌های کارکنان شرکت نفت گچساران به مناطق سیل زده کشور خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نفت و گاز گچساران با بیان اینکه از زمان وقوع حادثه سیلاب در مناطق شمالی و جنوبی کشور کمک‌های کارکنان شرکت نفت و خانواده‌های آنها تداوم داشته است، گفت:  پنجمین محموله ارسالی به  منطقه سیل زده خوزستان  به ارزش یک میلیارد ریال شامل مواد خوراکی، لوازم بهداشتی، آب معدنی و دیگر اقلام ضروری  ارسال شد.

 ناصرزاده ادامه داد:  پیش از این چهار مرحله کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۶ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در این مدت جمع آوری شده و به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان  ارسال شده است.

وی ادامه داد: از این میزان بیش از ۵ میلیارد ریال کمک‌های  نقدی و بیش از ۱میلیارد ریال کمک غیر نقدی شامل مواد غذایی مواد دارویی، آب معدنی،پتو،، البسه، مواد بهداشتی و غیره … بوده است.

ناصرزاده با اشاره به ارسال پنجمین محموله ارسالی به منطقه سیل زده خوزستان ابراز کرد: این مرحله به حوزه مقاومت شهید تند گویان (مناطق نفت خیز جنوب) منتقل می‌شود تا به خانواده‌های آسیب دیده از سیل اهدا شود.‌

 این مسوول ابراز کرد: بیش از ۶ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در این مدت جمع آوری شده و به مناطق سیل زده ارسال شد، گفت:  از این میزان بیش از ۵ میلیارد ریال کمک‌های  نقدی و بیش از ۱میلیارد ریال کمک غیر نقدی شامل مواد غذایی مواد دارویی، آب معدنی،پتو،، البسه، مواد بهداشتی و غیره … بوده است.

 در ادامه مهندس هوشنگ صیدالی با اشاره به اینکه  مراحل ارسال کمکهای غیر نقدی به پایان رسیده است، گفت: به دنبال تدابیری برای حل مشکلات روستاهای آسیب دیده از سیل خواهیم بود.

وی اهدای این کمک‌ها را نشان دهنده فرهنگ نوع دوستی و همبستگی کارکنان فهیم و متعهد شرکت بهره برداری نفت و گاز دانست.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران  با اشاره به ارسال تجهیزات ترابری به مناطق سیل زده کشور گفت: در حوزه ترابری تعداد ۲۱۴دستگاه روز انواع ماشین آلات سبک و سنگین با تعداد ۴۰ نفر نیرو به مدت ۲۴۷نفر  روز در امر امداد رسانی در مناطق سیل زده  اعزام شدند.

 صیدالی ادامه داد: تعداد ۲۹ نفر از کارکنان ادارات مختلف ستادی و عملیاتی این شرکت داوطلبانه به مدت ۱۷۸نفر روز باحضور در استان خوزستان در حال فعالیت امدادی  در مناطق سیل زده لرستان و خوزستان فعالیت داشتند.

 انتهای پیام/۸۲۰۳۱/ر

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president