آوای جنوب

وزیر راه پاسخگوی عدم ایمنی محور سادات باشد/ضرورت تسریع در اصلاح نقاط حادثه‌خیر آب‌حیات

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشته شدن شهروندان چرام در حادثه تصادف آب حیات به علت کوتاهی و سهل انگاری عوامل وزارت راه بوده است.

 آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ان با اشاره به سانحه رانندگی در محور سادات و مرگ اعضای یک خانواده اظهار داشت: در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی تذکر دادم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود:کشته شدن شهروندان چرام در حادثه تصادف آب حیات به علت کوتاهی و سهل انگاری عوامل وزارتخانه راه بوده است.

وی گفت: از وزیر تقاضا داشتم حقی از مصیبت دیدگان این حادثه دلخراش ضایع نشود.

هاشمی‌پور با اشاره به نطق خود در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به آقای اسلامی اعلام کردم کشته شدن هشت عضو یک خانواده در یک حادثه دلخراش رانندگی و مصدوم شدن یک نفر  دیگر که  حال مساعدی ندارد در مسیر جاده آب حیات سرفاریاب شهرستان چرام به علت کوتاهی و سهل انگاری عوامل این وزارتخانه در جهت مرمت جاده و عدم نصب علائم و گاردیل بوده است.

وی با بیان اینکه این سانحه دلخراش را به چه کسی باید تسلیت گفت در حالی که همه اعضای خانواده کشته شده‌اند، گفت: چه کسی پاسخگوی این سهل‌انگاری است؟

نایب رئیس کمیسیون انرژی ضمن تشکر از حضور مردم حوزه انتخابیه به ویژه شهرستان چرام در خاکسپاری این خانواده  تأکید کرد: ضمن حفظ حق خود به عنوان خادم مردم شهید پرور کهکیلویه بزرگ از وزیر می‌خواهم  برای پیگیری این موضوع  همکاری داشته باشد.

وی در خصوص تقاضای خود از وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر کمک کند تا حقی از مصیبت دیدگان ضایع نشود و به دور از هرگونه بهانه‌جویی با ضرورت توجه به سلامت مردم در اصلاح و رفع عوامل حادثه خیز برای جلوگیری از اتفاقات مشابه تسریع شود.

هاشمی‌پور تصریح کرد: سرعت عمل در احداث جاده فرسایشی شده منطقه آب حیات و تنگ پیرزال با کمک وزارت نفت بخاطر عبور خط لوله ۴۲ اینچ گاز از این منطقه و محدودیت‌هایی که این خط لوله جهت تعریض جاده بوجود آورده است از دیگر موارد ضروری برای ساماندهی محور پرتردد سادات است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president