آوای جنوب

درخواست تاجگردون از امور مالیاتی و بازرسی جهت کمک به بازاریان گچساران

نماینده مردم گچساران از امور مالیاتی و بازرسی جهت کمک به بازاریان گچساران کمک خواست.

آوای جنوب:

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، شامگاه یکشنبه نشست بررسی مشکلات اصناف گچساران با حضور نماینده گچساران، مدیرکل امور مالیاتی استان، شهردار، مسوولان شهرستان و اصناف گچساران در سالن کنفرانس فرماندار گچساران برگزار شد.

 در این نشست غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: شهرستان گچساران از حیث پرونده‌های مالیاتی و فعالیت صنعت نفت و بازار ویژگی خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه در این میان بازاریان انتظاراتی را دارند که با توجه به اجرای چندین پروژه  در سطح شهرستان از جمله بهسازی خیابان بلادیان شاهد رکودی در بازار بوده‌ایم گفت: می‌طلبد امور مالیاتی در این زمینه همکاری لازم را مساعدت کند.

نماینده مردم گچساران با اشاره به اینکه نشست‌هایی با بازاریان داشته ایم و انتظار است در این خصوص همکاری شود، گفت: بازار شهرستان تازه در حال جان گرفتن است.

تاجگردون با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین دغدغه رکود در بازار است، عنوان کرد: بازار ما امروز دچار رکود شده و انتظار می‌رود تصمیم کلی در این خصوص گرفته شود.

وی افزود:  برای ایجاد بازارچه و بازار ماهی‌فروشان با شهردار صحبت هایی داشته  و تصمیمات خوبی گرفته شده است.

 تاجگردون ادامه داد: یکی از مشکلات دیگر بازار گچساران حق پیشه‌وری است که از سوی شهرداری از آنها دریافت می‌شود و سوال من امروز این است  این مبلغ بر پایه چه مبنایی دریافت می‌شود و بهتر است در این خصوص به جهت کمک به بازار گچساران تصمیمات جدی گرفته شود.

 وی در ادامه در پاسخ به اداره امور مالیاتی که عنوان می کرد سازمان بازرسی اجازه تخفیف‌های مالیاتی را نمی‌دهد، گفت: فرماندار شهرستان نشست با سازمان بازرسی امور مالیاتی و بازاریان را در دستور کار خود قرار داده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president