آوای جنوب

واکنش فرماندار به تفاوت قیمت اجناس در بازار گچساران نسبت به بهبهان

فرماندار گچساران گفت: متاسفانه در بازار شاهد قیمت‌های متفاوت هستیم چنانچه مشاهده می‌شود همین میوه در بازار بهبهان به قیمت ارزان‌تر نسبت به بازار گچساران به فروش می‌رسد.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب از گچساران، شامگاه یکشنبه نشست بررسی مشکلات اصناف گچساران با حضور نماینده گچساران، مدیرکل امور مالیاتی استان، شهردار، مسوولان شهرستان و اصناف گچساران در سالن کنفرانس فرماندار گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی خوانپایه با بیان اینکه  انتظار می‌رود با توجه به شرایط موجود اصناف خود بتوانند در زمینه کنترل بازار دقت کافی را داشته باشند، اظهار کرد: در بحث گرانفروشی می‌طلبد که اصناف خود نظارت بیشتری داشته باشند.

فرماندار گچساران ادامه داد: متاسفانه در بازار شاهد قیمت‌های متفاوت هستیم چنانچه  مشاهده  می‌شود همین میوه در بازار بهبهان به قیمت  ارزان‌تر نسبت به بازار گچساران  به فروش می‌رسد.

این مقام اجرایی گچساران  با بیان اینکه چرا امروز می‌گویند در بازار بهبهان انصاف بیشتر است، گفت: می‌طلبد که همه دست در دست هم دهیم تا مردم در این شهر متضرر نشوند.

  خوانپایه خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای چندین پروژه در گچساران و همچنین بهسازی خیابان بلادیان بازار گچساران  دچار رکود شد که از اداره مالیات شهرستان  انتظار می‌رود در خصوص  اخذ مالیات از اصناف و کسبه  تخفیف ویژه‌ای صورت دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president