آوای جنوب

سخنران روز جهانی قدس در گچساران مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: سخنران و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در گچساران مشخص شد.

آوای جنوب:

یدالله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با بیان اینکه روز قدس روزی همیشه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: روز قدس روز فریاد و بغض مسلمانان جهان پس از فرمان تاریخی امام راحل در این خصوص بوده است.

وی  با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان افزود:  روز قدس روز وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است که یک‌دل و یکصدا رسوایی رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار را فریاد می ‌زنند.

 مرادی با بیان اینکه  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامگذاری شده است، گفت:  در این روز بار دیگر کانون توجه تمامی جوامع بشری از سمت و سوی رویدادهای مختلف جهان دور شده و به سمت و سوی فلسطین و رژیم غاصب قدس معطوف می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران نامگذاری روز قدس توسط امام راحل را اقدامی متفکرانه و استراتژیک عنوان کرد و گفت: روز قدس تنها یک نامگذاری صرف نبوده بلکه اهداف بزرگی از جمله حمایت از فلسطین و تحت فشار قرار دادن رژیم جعلی اسرائیل در آن پیش‌بینی شده است.

 مرادی  بیان کرد:  این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۰ خرداد ۹۷ مصادف با ۲۵ رمضان در گچساران  برگزار می‌شود.

وی  با بیان اینکه مسیرها و زمان آغاز این راهپیمایی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد مشخص شده است، ابراز کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه در گچساران از ساعت ۱۱ پیش ازظهر از محل مسجد شهیدان  به سمت مصلی این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: با اتمام راهپیمایی روز قدس بلافاصله مردم روزه‌دار شرکت‌کننده برای برپایی نماز جمعه این شهرستان وارد مصلی می‌شوند.

مرادی با اشاره به سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در گچساران یادآور شد:  حجت الاسلام  محمد صادق مهرابی مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس سخنران روز قدس در گچساران خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران از همه مردم غیور و انقلابی این شهرستان خواست تا مانند هر سال با حضور محکم و پرشور خود حامی مظلومیت‌های مردم بی‌دفاع فلسطین باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president