آوای جنوب

امدادرسانی اورژانس هوایی گچساران به بیمار قبلی در منطقه صعب العبور پیچاب باشت

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون سومین پرواز اورژانس هوایی گچساران برای امدادرسانی به بیمار قلبی در منطقه صعب العبور و کوهستانی پیچاب باشت صورت گرفت.

آوای جنوب 

به گزارش آوای جنوب از گچساران، جلال پورانفرد  با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون بالگرد اورژانس هوایی گچساران برای سومین بار در جهت امدادرسانی به مناطق کوهستانی و صعب العبور عشایر نشین به پرواز در آمده است، اظهار کرد:  این امدادرسانی امروز راس ساعت هشت صبح انجام گرفت.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این عملیات برای امدادرسانی به بیماری که دچار حمله قلبی در منطقه   دور افتاده و صعب العبور عشایرنشین سراسخانه پیچاب باشت شده بود انجام شد.

وی با بیان اینکه اورژانس هوایی سالانه جان بسیاری  از بیماران را در مناطق صعب العبور و عشایری نجات می‌دهد افزود: اورژانس هوایی گچساران در یک صوتی پرواز توانست آقای ۶۸ ساله‌ای را که در منطقه سراسخانه خانه باشت که دچار مشکلات قلبی شده بود بعد از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان شهید رجایی انتقال دهد.
به گزارش آوای جنوب،  منطقه سراسخانه یکی از مناطق دوردست پیچاب باشت است که  این منطقه‌ کاملاً صعب‌العبور و بدون هیچ‌گونه راه ارتباطی است  که در چنین شرایطی به جز امدادرسانی اورژانس هوایی برای دسترسی  زمینی امکان پذیر نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president