آوای جنوب

زارع پور/ احداث ۶۴ مدرسه با مشارکت خیرین در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۴ مدرسه در قالب ۲۹۴ کلاس درس با مشارکت خیرین در سطح استان در دست اجرا است.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب از گچساران، هادی زارع‌پور در همایش  استانی  بزرگداشت مقام معلم که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت و دیگر روسای ادارات در مجتمع فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به نقش معلمان  اظهار کرد: آموزش افراد در واقع نوعی سرمایه گذاری در آنها است که با آموزش  افراد توانا‌تر خواهند شد.

 وی ادامه داد:  آموزش و پرورش به عنوان مهمترین سرمایه گذاری در انسان دارای موثرترین  نقش در رشد و توسعه جوامع است.

 مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: باسوادی  موجب ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ جوامع می گردد و سواد بزرگترین  و پراهمیت ترین عامل فرهنگ ساز است.

 این مسوول ابراز کرد:  بنابراین عمده ترین دلایل عقب ماندگی سرزمین ریشه در بی سوادی و وضعیت آموزشی آنها دارد .

 مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:  آموزش و پرورش پلی است که جوامع توسعه نایافته  را به جوامع توسعه  یافته متصل می کند.

 زارع پور با اشاره به عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان در دولت  یازدهم و دوازدهم گفت: در پنج سال گذشته در سطح استان ۱۳۴ مدرسه خیری در قالب ۳۰۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

 وی افزود: ۶۴ مدرسه در قالب ۲۹۴ کلاس درس با مشارکت خیرین در سطح استان در دست اجرا است، تصریح کرد: ۱۳۸ کلاس با زیربنای ۶۲ هزار متر مربع و با اعتباری به میزان ۴۳۲ میلیارد ریال  از اعتبارات دولتی در سطح استان در پنج سال گذشته احداث شده است.

 زارع پور  با بیان اینکه  در حال حاضر ۱۳۰ پروژه در سطح استان در  دست اجرا است، ابراز کرد: ۱۶۵ مدرسه پیش ساخته  با اعتباری به میزان ۴۸ میلیارد ریال توسط خیرین اهدا شده است.

  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: با مشارکت بنیاد برکت ۲۹ باب مدرسه با زیربنای ۸۳۲ متر مربع و با اعتباری  به میزان ۴۸ میلیارد ریال  احداث شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president