آوای جنوب

انتقاد شدید نوروز حیدری پیشکسوت ورزش گچساران به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران/اهدا لوح در نایلون پلاستیکی+تصاویر

رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی کشور با بیان اینکه ما آمده‌ایم که دردهای ورزشمان را بیان کنیم، گفت: ما مقام ها و سمت‌هایمان را در خیابان‌ها کسب نکرده بلکه این مقام‌ها را در میادین ورزشی به دست آورده‌‌ایم

آوای جنوب

رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی کشور با بیان اینکه ما آمده‌ایم که دردهای ورزشمان را بیان کنیم، گفت: ما مقام ها و سمت‌هایمان را در خیابان‌ها کسب نکرده بلکه این مقام‌ها را در میادین ورزشی به دست آورده‌‌ایم.

انتقاد شدید رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی کشور به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران
به گزارش آوای جنوب، در حالی شب گذشته مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مدال آوران ورزش شهر گچساران در خیابان بلادیان برگزار شد که همراه با انتقاداتی بود.

براساس این گزارش، این مراسم با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، مدیرکل امور ورزش و جوانان استان، دیگر روسای ادارات شهرستان و شهرستان‌های اطراف و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

گفتنی است، آنچه که در مراسم شب گذشته نمایان بود بیشتر شبیه به متینگ انتخاباتی بوده تا تجلیل از پیشکسوتان ورزش و نام آوران شهرستان، چرا که مراسم شب گذشته در خور شان ورزشکاران شهر نبوده است.

همان گونه که در محافل مختلف از ورزشکاران، مقام آوران و پیشکسوتان شهر به عنوان قهرمانان این شهرستان و کشور نام برده می‌شود شایسته نیست که برای تجلیل از این گونه افراد در خیابان آن هم در ساعات پایانی روز مراسمی برگزار شود.

گفتنی است، این مراسم در ساعات پایانی شب و بدون هیچ نظمی برگزار شد که موجب ناراحتی بسیاری از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش شهرستان شد.

بر اساس این گزارش ، نوروز حیدری که به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم در این همایش حضور داشت برای ایراد سخن به جایگاه آمده و انتقادات خود به برگزاری این چنین برنامه را بیان کرد.

حیدری با بیان اینکه ما آمده‌ایم که دردهای ورزشمان را بیان کنیم، اظهار کرد: ما مقام ها و سمت‌هایمان را در خیابان‌ها کسب نکرده بلکه این مقام‌ها را در میادین ورزشی به دست آورده‌ایم و در خیابان نبوده است.

وی با بیان اینکه ببخشید که صحبت‌های ما خیابانی نیست، ادامه داد: برای برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران با یکی از مسوولان و دست‌اندرکاران صحبتی شد که این مراسم در تالار برگزار شد چرا که شان و جایگاه پیشکسوتان و مدال آوران شهرستان در خیابان نیست که ایشان بیان کردند صلاح در آن است که این مراسم در خیابان برگزار شود.

رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی کشور گفت: امروز تماسی که با نماینده داشته درخواست برگزاری جلسه‌ای با حضور روسای هیات ورزشی و پیشکسوتان و قهرمان تشکیل تا بتوانند مشکلات خود را بیان کنند.

حیدری گفت: امشب مراسم تجلیل از ورزشکاران است من درود می‌فرستم به خانواده این قهرمانان و ورزشکاران که با تمام سختی‌ها و مشقت رفتند و مقام کسب کردند و افتخارآفرین کشور و برون مرزی بودند.

این مسوول با طرح پرسشی ابراز کرد: آیا مسوولان ما آگاهی دارند که این ورزشکاران با چه سختی و مشقت این مقام ها را کسب کردند.

وی افزود: برای گرفتن یک دست لباس ورزشی که به عنوان هدیه به ورزشکاران و مدال آوران شهر بدهیم مسوولان ممانعت می‌کنند و می‌گویند که سازمان بازرسی این اجازه را نمی‌دهند و ایراد می‌گیرد اما چگونه می‌شود برای گرفتن عکس سلفی زود حضور می یابید.

حیدری بیان کرد: آقای تاجگردون شما واقف هستید که ورزشکاران ما با دمپایی بر سر تمرین می‌آیند آنها لباس تمرین و هزینه ایاب و ذهاب و پول بیمه ندارند.

رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی گچساران ادامه داد: هیچ کس از ورزشکاران حمایت نمی‌کند لیکن این ورزشکاران تا مقامی کسب کنند این مسوولان برای گرفتن عکس‌های سلفی حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: تاکنون از قهرمانان و ورزشکاران در یک جایی از ادارات و یا دستگاه‌های دولتی استخدام نشده‌اند.

حیدری خاطرنشان کرد: مشکلات ورزشکاران گچساران بسیار زیاد است و با ۵ دقیقه صحبت مرتفع نخواهد شد.

در ابتدای برگزاری مراسم فریدون عبدالخانی در جایگاه حضور یافت و عنوان کرد: در زمان نمایندگی آقای تاجگردون بالغ بر ۴۰ زمین چمن مصنوعی و سالن در شهرستان گچساران ایجاد شده است.

رئیس امور ورزش وجوانان گچساران ابراز کرد: خوشبختانه سرانه فضای ورزشی این شهرستان در این چند سال افزایش چشمگیری داشته است و در حال حاضر مشکلات نرم افزاریی وجود دارد.

وی با اشاره به ایجاد زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال در روستای پاکوه گچساران گفت: در این روستا بیشتر اسکان عشایر است و خوشحالم که در این روستا قریب بر اتفاق ترک نشین هستند این امکانات به وجود آمده است.

عبدالخانی با انتقاد از رسانه‌ها که تاکنون احداث زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال روستای پاکوه در هیچ رسانه‌ای درج نشده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این اقدام خوب در هیچ رسانه و یا خبرگزاری درج نشده است.

رئیس امور ورزش و جوانان گچساران به قهرمانان و ملی پوشان شهرستان اشاره کرد و گفت: وجود چهار ملی پوش واترپلو از شهرستان گچساران از افتخارات این شهرستان به شمار می‌‌آید.

حال، نمی‌دانم انتقادات رئیس امور ورزش از رسانه‌ها به جا بوده است و یا که نه اما آن را می‌دانم که بهتر است مسوولان اشکال و ضعف‌ها را در خود دریابند تا اینکه از رسانه‌ها انتقاد کنند.

آیا تاکنون شده رئیس امور ورزش صحبتی از احداث زمین چمن مصنوعی در روستای ترک‌نشین این شهرستان داشته باشند و یا در این چندسال گذشته نشستی با خبرنگاران برگزار کرده است یا که خیر.

پس بهتر است مسوولان ضعف را در خود پیدا کنند تا اینکه در جمع رسانه‌ها را مقصر بدانند.

مراسم تجلیل از ورزشکاران به گونه‌ای صورت گرفت که در خور جایگاه این افراد نبوده شاید جالب باشد اهدا لوح تقدیر از ورزشکاران آن هم در تاریکی و لوح در یک نایلون پلاستیکی بوده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president