آوای جنوب

طلب ۲۷۰ میلیاردی تامین اجتماعی از سد چم شیر گچساران

آوای جنوب رئیس تامین اجتماعی گچساران با بیان اینکه تامین اجتماعی این شهرستان از کارگاه‌ها و برخی از دستگاه های اجرایی ۳۸۰ میلیارد ریال مطالبات معوق دارد، گفت: از این میزان ۲۷۰ میلیارد ریال مربوط به سدچم‌شیر گچساران است

آوای جنوب
رئیس تامین اجتماعی گچساران با بیان اینکه تامین اجتماعی این شهرستان از کارگاه‌ها و برخی از دستگاه های اجرایی ۳۸۰ میلیارد ریال مطالبات معوق دارد، گفت: از این میزان ۲۷۰ میلیارد ریال مربوط به سدچم‌شیر گچساران است.

محسن علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با اشاره به اینکه در حال حاضر تامین اجتماعی شهرستان گچساران دارای پنج هزار و ۶۵ نفر مستمری بگیر اظهار کرد: ماهانه به طور میانگین بیش از ۸۷ میلیارد ریال حقوق به مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان گچساران پرداخت می شود.

رئیس تامین اجتماعی گچساران عنوان کرد: این مبلغ بابت مستمری‌های بازنشستگی، بازماندگی، از کارافتادگی، هزینه‌های اولاد، مسکن و بن عائله‌مندی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به تعداد بیمه شدگان اصلی این شهرستان که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، افزود: سال گذشته بیش از ۲۹ هزار و ۱۵۴ نفر بیمه شده اصلی نفر بوده که هم اکنون این تعداد به دلیل تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی به ۲۸ هزار و ۳۵۴ نفر رسیده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ هزار نفر در این شهرستان دارای دفترچه درمانی هستند و از خدمات آن بهره می‌برند.

علیزاده با اشاره به افزایش تعداد افرادی که بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، تصریح کرد: سال گذشته تعداد ۱۳۰ نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کردند که امسال به دلیل تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی این تعداد به ۱۶۰ نفر رسیده است.

این مسوول در ادامه به مطالبات معوق تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: تامین اجتماعی این شهرستان از کارگاه‌ها و برخی از دستگاه های اجرایی ۳۸۰ میلیارد ریال مطالبات معوق دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین مطالبات معوق مربوط به سدچم‌شیر گچسارن است، عنوان کرد: از این میزان مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال از این مطالبات مربوط به سد چم شیر و بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از این مطالبات مربوط به دستگاه های اجرایی و صنوف بازار از سال های گذشته است که امیدوارم تدابیری برای پرداخت آن اندیشیده شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president