آوای جنوب

سفر اعضای کمیسیون بودجه به کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد تبلیغاتی، کاری؛ تفریحی

باید گفت که حضور اعضای کمیسیون بودجه مجلس در استان فی نفسه خوب و ارزشمند بود و تصمیماتی هم برای توسعه استان گرفته شد اما در این سفرها نباید استفاده تبلیغاتی و انتخاباتی کرد.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به مدت چند روز مهمان غلامرضا تاجگردون رئیس این کمیسیون در استان کهگیلویه و بویراحمد بودند و در این سفر در برخی برنامه‌های رسمی نیز شرکت کردند که از جمله آن‌ها در شورای اداری شهرستان گچساران و نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در یاسوج مرکز استان بود.

همزمان با این سفر فضای مجازی و سایت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد  از مطالبی در این خصوص بود و هر کسی به فراخور تحلیل و تفسیری که در ذهن خود داشت این سفر را تجزیه و تحلیل می‌کرد.

برخی این سفر را تفریحی عده‌ای آن را تبلیغاتی و البته برخی هم آن را سفر کاری پنداشتند که البته تلفیقی از آن هم موضوعیت داشت که در سخنان برخی از اعضای کمیسیون از جمله هادی قوامی مشهود بود.

در این سفر بعد تبلیغاتی و انتخاباتی آن به قدری روشن بود که عدل هاشمی‌پور نماینده حاضر جواب کهگیلویه هم پاسخ محبت‌های تبلیغاتی هادی قوامی را داد و گفت: که با حرف‌هایتان یک مشت رأی هم برای ما جمع کردید.

اما در جمع‌بندی این سفر باید گفت که حضور اعضای کمیسیون بودجه مجلس در استان فی نفسه خوب و ارزشمند بود و تصمیماتی هم برای توسعه استان گرفته شد اما در این سفرها نباید استفاده تبلیغاتی و انتخاباتی کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president