آوای جنوب

ممنوعیت تفکیک، قطعه بندی و فروش اراضی شرکت تعاونی نصر آزادگان در گچساران

شهردار دوگنبدان از شهروندان خواست تا از فروش و قطعه بندی اراضی تعاونی نصر آزادگان به دلیل خارج از محدوده بودن شهری خودداری نمایند.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب از گچساران، خبری مبنی بر فروش قطعات اراضی تعاونی نصرآزادگان در گچساران رسیده است که در این زمینه شهردار دوگنبدان از شهروندان خواستند تا از فروش، خرید و قطعه بندی اراضی تعاونی نصر آزادگان به دلیل خارج از محدوده بودن  شهری خودداری نمایند.

 مسعود ظفری افزود: شهروندان قبل از هرگونه معامله زمین یا خرید امتیازات و سهام اعضا تعاونی های مسکن، حتما از قرار داشتن  زمین در محدوده شهر و کاربری آن اطمینان حاصل کنند.

 وی ادامه داد: فروش قطعات توسط تعاونی نصر آزادگان خارج از محدوده شهر است و  به مالک هیچ گونه طرح تفکیکی ارائه ننموده است.

 شهردار دوگنبدان اذعان کرد: به دلیل خارج بودن این قطعات از طرح تفصیلی شهر، شهرداری هیچ گونه تفکیکی انجام نداده و فروش و قطعه بندی خلاف قانون و تخلف محض و محرز است.

ظفری عنوان کرد: کلیه شهروندانی که تمایل به خرید ملک در سطح مناطق شهر بالاخص در محدوده های در حال توسعه دارند، توصیه می‌شود که قبل از هرگونه اقدام با مراجعه به مراجع ذیصلاح نسبت به بررسی آخرین وضعیت ملک مورد نظر اطلاع کسب نموده و از سیر مراحل تفکیک ملک اطمینان حاصل نمایند و از خرید املاک خارج از محدوده اجنتاب کنند.

 وی در ادامه از صاحبان املاک خواستند به منظور جلوگیری از تضییع حق و حقوق خود و شهروندان و جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان احتمالی از خرید و فروش زمین ها فاقد توافق با شهرداری خودداری نموده و از قوانین شهرداری تمکین نمایند.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه محدوده شهر در سال ۱۳۹۴ از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ابلاغ و مصوب شده است، خاطرنشان کرد: تا ۲۰ سال آینده بازنگری و تغییر محدوده در شهر دوگنبدان صورت نخواهد گرفت و لذا  شهروندان و خریداران املاک از هرگونه خرید و تضییع سرمایه خود  در این گونه طرح‌ها خودداری کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    سلام.این زمینها که خیلی وقته قضیه شون دیگه حالا درست شده و خرید و فروششون کاملا آزاد شده دیگه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president