آوای جنوب

وقتی نمایندگان مجلس در کهگیلویه و بویراحمد مشکلات اصلی مردم را فراموش کردند

نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در همه دوره‌ها و نه فقط این دوره تنها به سرنوشت انتخاباتی خود می‌اندیشند و چندان توجهی به مسائل روزمره و مشکلات زمان حال مردم ندارند

آوای جنوب؛

نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در همه دوره‌ها و نه فقط این دوره تنها به سرنوشت انتخاباتی خود می‌اندیشند و چندان توجهی به مسائل روزمره و مشکلات زمان حال مردم ندارند.

 

وقتی نمایندگان مجلس مشکلات اصلی مردم را فراموش کردند
به گزارش آوای جنوب؛ از یاسوج ۹۰ درصد اخبار این روزهای ایران در مورد سیل و بارندگی‌های اخیر است که خرابی‌های زیادی در استان‌های مختلف کشور ایجاد کرد.

هر چند سیل در نقاط مختلف کشور شدت و ضعف داشت و همین موجب شد تا برخی از نقاط در این اخبار کمتر دیده شوند که یکی از این استان‌ها کهگیلویه و بویراحمد بود.

استانی که بسیاری از زیرساخت‌های آن در بارندگی‌های سیل‌آسای ابتدای فروردین امسال از بین رفت و به ابنیه و تاسیسات خسارت‌های فراوانی وارد شد.

بسیاری از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل سیلاب و بارندگی دچار خسارات فراوانی شدند و در مناطق دوردست استان منازل مسکونی بسیاری از روستاییان آسیب جدی دید و همان نداشته‌های آن‌ها نیز از دست رفت.

اما به دنبال این بارندگی‌ها و شاید فقط به خاطر یک موضوع آن هم انسداد جاده یاسوج -شیراز، رئیس‌جمهور مجبور شد تا نماینده ویژه خود را به استان بفرستد!.

البته از همان ابتدا هم معلوم بود که نماینده ویژه آقای رئیس‌جمهور بیش از هر چیز برای بازدید از جاده مهم و مسدود شده یاسوج- شیراز به استان آمده است هر چند که به هر دلیل این حضور را باید به فال نیک گرفت.

اما نکته جالب‌تر و مهم‌تر صحبت‌های دو نماینده مردم استان در مجلس در نشست ستاد بحران استان در حضور وزیر راه بود.

آقای زارع و عدل هاشمی‌پور در این نشست بیش از آن که به سیل بپردازند از خواسته‌های خود برای تکمیل جاده‌های استان می‌گفتند.

آن‌ها در نشست با وزیر که برای رسیدگی به وضعیت سیل به استان آمده بود قبل از آن که در مورد مشکلات مردم روستای آبیدک و یا بارش سیل‌آسا و خرابی‌ها در قلعه‌رئیسی حرفی بزنند از دغدغه‌های خود برای تکمیل جاده پاتاوه به دهدشت جاده تشان و یا فرودگاه یاسوج سخن می‌گفتند و گویی یادشان رفته بود که آقای وزیر برای پی‌گیری کاری دیگر به استان آمده بود.

با ذکر این چند جمله جمع‌بندی می‌کنیم که نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در همه دوره‌ها و نه فقط این دوره تنها به سرنوشت انتخاباتی خود می‌اندیشند و چندان توجهی به مسائل روزمره و مشکلات زمان حال مردم ندارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president