آوای جنوب

مدرس فیفا در گفتگو با آوای جنوب: منتقدین کی‌روش خودشان به شیوه کی‌روش بازی می‌کنند

در گفتگو با آوای جنوب

آوای جنوب؛

مدرس فیفا در گچساران گفت: منتقدین و مربیانی که از کی‌روش انتقاد می‌کردند امروز به شیوه کی‌روش که همان دفاع در نیمه زمین و بعد ضد حمله بازی می‌کنند.

dav

منتقدین کی‌روش خودشان به شیوه کی‌روش بازی می‌کنند
مرتضی محصص امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان و جدایی سرمربی تیم ملی کارلوس‌کی‌روش گفت: من ۱۰۰ درصد با رفتن کی‌روش مخالف هستم.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که به مربیان قائل هستم باید بگویم کارلوس کی‌روش یکی از بهترین مربیان بود که در تاریخ فوتبال ایران این شانس را ما داشتیم و همین‌طور ایشان داشت که در ایران بود.

مدرس فیفا با بیان اینکه کی‌روش با داشتن بازیکنان خوب و با تکنیک و همچنین از حمایت فدراسیون هم برخوردار بود، گفت: ایشان هشت سال در ایران حضور داشت که واقعا تاثیرگذار بود.

محصص عنوان کرد: شما به این نکته توجه کنید منتقدین و مربیانی که از کی‌روش انتقاد می‌کردند امروز به شیوه کی‌روش که همان دفاع در نیمه زمین و بعد ضد حمله بازی می‌کنند و بعد می‌گفتند تیم کی‌روش فوتبال بازی نمی‌کند.

وی ابراز کرد: مگر قرار بود کی‌روش چه کار دیگری انجام دهد، مگر قرار بود همیشه حمله کنید حتی بارسلونا هم چنین کاری نمی‌کند.

محصص در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی تصریح کرد: انتخاب سخت است و فدراسیون بایستی سرمربی را بیاورد که بهتر از کی‌روش باشد که به نظر من غیرممکن است و به نظر من آقای تاج و وزارت ورزش در این خصوص بایستی به تفاهم برسند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president