آوای جنوب

فرماندار گچساران: وحدت همه جریان‌های سیاسی بیش از گذشته حائز اهمیت است

فرماندار گچساران گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای حفاظت از انقلاب اسلامی، و ناامیدی دشمنان وحدت همه جریان‌های سیاسی بیش از گذشته حائز اهمیت است.

آوای جنوب

فرماندار گچساران گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای حفاظت از انقلاب اسلامی، و ناامیدی دشمنان وحدت همه جریان‌های سیاسی بیش از گذشته حائز اهمیت است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، علی خوان پایه پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که در سالن جلسات فرمانداری گچساران با حضور مسوولان ادارات برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به هجمه و توطئه دشمنان در چهلمین سال انقلاب اسلامی، امروز و با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان در مقطع حساسی قرار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: از همین رو یکپارچگی و وحدت همه جریانات در برابر استکبار، بیش از گذشته حایز اهمیت است چرا که باید همچون گذشته حضور حماسی مردم موجب ناامیدی دشمنان ما شود.

خوان‌پایه با دعوت از عموم مردم همیشه انقلابی شهرستان گچساران تصریح کرد: ۲۲ بهمن یک روز ملی برای کشور ما است و همه طیف و جریان‌ها در این روز مشارکت گسترده‌ای خواهند داشت.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: بی تردید مردم همیشه در صحنه گچساران با حضورشان برگ زرین دیگری از خود بجا خواهند گذاشت.

وی افزود: قطعا ایران اسلامی از این شرایط به خوبی عبور خواهد کرد و ما باید بدانیم در چنین شرایطی بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی داریم.

خوان‌پایه اظهار داشت: وقتی مردم با تمام مشکلات پای نظام ایستاده‌اند ما نیز به عنوان خادمان آنها بجای ایجاد تفرقه باید با وحدت و همدلی زمینه را برای ایجاد هر چه با شکوه تر مردم فراهم نماییم.

خوان پایه خاطرنشان کرد: تجربه چهل سال انقلاب اسلامی ثابت کرده هر زمان که شاهد حضور پررنگ مردم در صحنه و در عرصه دفاع از این نظام بوده‌ایم توطئه دشمنان خنثی شده است.

وی بیان کرد: امسال و در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مردم همیشه در صحنه گچساران در راستای نا امید کردن دشمنان حضور بهتری از سالیان گذشته خواهند داشت و برخلاف تبلیغات بی وقفه بیگانگان و دشمنان، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president