آوای جنوب

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انجام گرفت: زورخانه زندان گچساران افتتاح شد

با حضور مدیرکل زندان های استان و دادستان شهرستان گچساران زورخانه زندان به بهره برداری رسید.
آوای جنوب

با حضور مدیرکل زندان های استان و دادستان شهرستان گچساران زورخانه زندان به بهره برداری رسید.
در چهارمین روز از دهه فجر و با حضور اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان های استان و بازیار دادستان شهرستان، زورخانه زندان گچساران به بهره برداری رسید. در این برنامه، مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد پرنمودن اوقات فراغت زندانیان، توسعه و ترویج فعالیت های ورزشی را با هدف جلوگیری از رخوت و سستی مددجویان از جمله اولویتهای سازمانی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد تا زندانیان از برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی استقبال کنند.

مدیرکل زندان ها و رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، ساخت زورخانه در زندان ها را باعث تقویت روحی و جسمی مددجویان دانست و گفت: با توجه به اینکه ورزش پهلوانی آمیخته با خصلت فداکاری و جوانمردی و همراه با صدق و صفا، فروتنی و پرهیز از خودخواهی و باعث اعتلای معنویت می شود، می توان از این ورزش در جهت کاهش آسیب های درون زندان استفاده کرد و از قضا آثار تربیتی ورزش زورخانه ای و پهلوانی در زندان ها بیش از سایر ورزش هاست.

ایشان در پایان گفت: در زندان یاسوج تیم پهلوانی و زورخانه ای با ترکیبی از زندانیان تشکیل و هر روز در سالن ورزشی زیر نظر همکار مربی سید سجاد روزخوش تمرین می کنند ولیکن در صورت تامین اعتبار ساخت زورخانه در زندان یاسوج و دهدشت در دستور کار قرار دارد.
در ادامه ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای با ترکیب کارکنان، سربازان و زندانیان به اجرای برنامه های متنوع پرداختند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president